کد خبر : 1771157 | 08 مرداد 1400 ساعت 08:57 | 25.3K بازدید | 4 دیدگاه

رقبای المپیکی هم دست نیافتنی نیستند

فصیحی: این تازه شروع راه من بود

سریعترین دختر ایران می گوید حضور در المپیک تجربه بزرگی برای او بوده و این تازه آغاز راهش خواهد بود.

فصیحی: این تازه شروع راه من بود

به گزارش "ورزش سه"، فرزانه فصیحی که بعد از ۵٧ سال برای دویدن سرعت ایران در المپیک سهمیه کسب کرده، بعد از صعود از گروه پیش مقدماتی و راهیابی به جدول اصلی نتوانست در رقابت با حریفان قدرتمند خود به نیمه نهایی برسد. او بعد از پایان کارش در المپیک توکیو اظهار داشت: مسابقه خوب بود.المپیک میدان بزرگی است.انتظار نتیجه و تایم بهتر داشتم اما ان شالله به زودی بهتر می شوم.این راه تازه شروع شده است. به نیمه نهایی فکر می کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم می زدم به نیمه نهایی می رفتم.


وی در پاسخ به این سوال که شب گذشته خوب استراحت کرده و استرسی داشته یا خیر گفت:دیشب خوب بود اما قبل از این یک بار دویده بودم ولی به هر حالا تجربه اش بزرگ بود.


دونده سرعت ایران ادامه داد: خیلی برای این لحظه تلاش کردم و خوشحالم که اینجا بودم.هوا شرجی بود  و به خاطر راند قبلی خسته شدم.
وی در خصوص اینکه این آوردگاه برایش چطور بود عنوان کرد:المپیک برای من کسب تجربه بود.بزرگترین آن بودن درکنار خوبهای جهان هست.
فصیحی در مورد اینکه رویای او چه بوده تاکید کرد:رویای من همیشه رسیدن به المپیک بود و الان دیگر رسیدن به آن هیچ نیست و باید به رده های بالاتر بروم و رتبه ام بهتر شود. رقبایم عجیب و غریب نیستند و مثل خودمان هستند.آنها دست نیافتنی نیستند.


وی در مورد تاثیر پوشش در عملکردش گفت: نمی توانم بگویم تاثیر ندارد.


وی در پاسخ به این سوال که اکنون بغض داری گفت: الان خیلی خوبم.
فصیحی در خصوص اینکه اگر به عقب بازگردی چه چیزی را تغییر می دهی گفت: اگر به عقب بازگردم نمی دانم چه چیزی را عوض میکنم تا جایی که می توانستم تلاش کردم و یک جلسه تمرین از دست ندادم اما تجربه کسب کردن اسان نیست. خدا را شکر که درنهایت به المپیک رسیدم.


دونده ایرانی در خصوص اینکه برنامه اش برای بازی های آسیایی چیست گفت: برای آسیایی تلاشم بیشتر می شود و تا جایی که بتوانم تلاش میکنم مدال بگیرم.

دیدگاه‌ها