کد خبر : 1771216 | 08 مرداد 1400 ساعت 16:29 | 32.8K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای اکیپ

خشم امباپه از انتشار مصاحبه قدیمی در مجله PSG

کیلیان امباپه و اطرافیانش انتشار یک مصاحبه مربوط به سه ماه پیش توسط مجله پی اس جی را هدفمند تعبیر کرده اند.

خشم امباپه از انتشار مصاحبه قدیمی در مجله PSG

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه به پایان نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و کیلیان امباپه به باشگاه پی اس جی و سرمربی خود مائوریسیو پوچتینو گفته است که قصدی برای تمدید ندارد. رویای امباپه بازی برای رئال مادرید است و هرچند بسیاری معتقدند امسال او شانسی برای جدایی ندارد ولی رئال خوشبین است تا روز پایانی انتقالات بتواند شیخ قطری را به فروش امباپه راضی کند.

 

 

1628505

 

 

اگر ستاره فرانسوی ماندنی شود و تمدید نکند، سال بعد به عنوان بازیکن آزاد می تواند راهی رئال شود ولی قطعا یک سال سخت در انتظارش خواهد بود و حتی احتمال تبعیدش به نیمکت نیز وجود دارد.

دیروز مجله رسمی پاری سن ژرمن اقدام به انتشار مصاحبه ای از امباپه کرد که در آن او از رویای قهرمانی با پی اس جی در لیگ قهرمانان صحبت کرده بود. در واقع این گفت وگویی بین نیمار و امباپه در ماه مِی و پیش از دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر سیتی بود.

 

 

1624756

 

 

طبق گزارش اکیپ، زمان بندی انتشار این مصاحبه باعث عصبانیت امباپه و اطرافیانش شده است و آنها معتقدند باشگاه با هدف خاصی این مصاحبه را دیرتر از زمان مقرر منتشر کرده است.

در واقع این مصاحبه باید در شماره ماه ژوئن(یک ماه پیش) منتشر می شد ولی باشگاه دقیقا زمانی که امباپه سوژه اصلی نقل و انتقالات محسوب می شود، آن را بازتاب داده است.

امرزو مارکا از شمارش معکوس برای جدایی امباپه و انتقالش به رئال خبر داده است و در اسپانیا با قاطعیت از تصمیم امباپه برای جدایی می نویسند. بی شک اتفاقات یک ماه پیش رو در سرنوشت کیلیان امباپه بسیار مهم خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها