کد خبر : 1771225 | 08 مرداد 1400 ساعت 15:15 | 27.7K بازدید | 5 دیدگاه

پس از رسمی شدن انتقال به یونایتد

خداحافظی احساسی رافائل واران با هواداران رئال

3 روز پیش منچستریونایتد اعلام کرد که با رافا واران مدافع فرانسوی رئال مادرید به توافق رسیده و او امروز با رئالی ها خداحافظی کرد.

خداحافظی احساسی رافائل واران با هواداران رئال

به گزارش "ورزش سه"، انتقال 50 میلیون یورویی رافائل واران به منچستریونایتد او را به چهارمین فروش بزرگ در تاریخ رئال مادرید تبدیل کرد. البته با توجه به مشکلاتی که همه باشگاه های بزرگ در مقطع شیوع ویروس کرونا با آن درگیر هستند، این رقم بسیار چشمگیرتر هم می شود.

واران در سن 18 سالگی با 10 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و 10 سال بعد و بعد از فتح سه لالیگا، چهار لیگ قهرمانان و رقم زدن روزهایی فراموش نشدنی در تاریخ رئال مادرید، با پنج برابر آن مبلغ این باشگاه را ترک کرد.

 

 

 

1628847

 

واران امروز با انتشار متنی در اینستاگرام خود، وداعی احساسی با دوست داران رئال داشت:« روزهای گذشته سرشار از احساسات بودند. احساساتی که می خواهم آنها را با شما در میان بگذارم. پس از 10 سال شگفت انگیز و خارق العاده در رئال مادرید، باشگاهی که همیشه در قلب من جای خواهد داشت، روز خداحافظی فرا رسیده است.

از سال 2011 که به اینجا آمدم، از تمام تصورات فراتر رفتیم و چیزهایی کسب کردیم که هیچ وقت رویای آنها را هم نمی دیدم. می خواهم از همه مربیان و همه کسانی که در این باشگاه کار می کنند یا کار کرده اند به خاطر کارهایی که در حق من انجام دادند تشکر کنم. از همه مادریدیستاها نیز تشکر می کنم؛ آنهایی که همیشه نسبت به من محبت داشتند و با توقعات بزرگشان، مرا وادار می کردند که نهایت تلاشم را به کار بگیرم و برای هر موفقیتی مبارزه کنم.

 

 

1119569

 

 

این افتخار را داشتم که با بهترین بازیکنان جهان در یک رختکن حضور داشته باشم، پیروزی های بی‌شماری داشتیم که هرگز آنها را فراموش نخواهم کرد، مخصوصا "لا دسیما" (دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا). متوجه شدم این که توانستم لحظات استثنایی را تجربه کنم، چه مزیت بزرگی برای من بود. در پایان می خواهم از همه اسپانیایی ها تشکر کنم، مخصوصا اهالی مادرید، جایی که دو فرزند من به دنیا آمدند.

اسپانیا و رئال برای من همیشه خاص خواهند ماند. سفری که تجربه کردم، از همه لحاظ شگفت انگیز بود. با این حس که از تمام توانم مایه گذاشتم، مادرید را ترک می کنم. حاضر به عوض کردن هیچ جزئی از داستان‌مان نیستم و حالا شروع یک دوره جدید.»

دیدگاه‌ها