کد خبر : 1771260 | 08 مرداد 1400 ساعت 19:51 | 29.2K بازدید | 5 دیدگاه

مدافع فرانسوی راهی منچستر شد؛

وداع صمیمانه واران با پرز و رئالی‌ها (عکس)

رافائل واران امروز وداعی احساسی با هم تیمی هایش در رئال مادرید داشت تا با قراردادی 50 میلیون یورویی راهی منچستریونایتد شود.

وداع صمیمانه واران با پرز و رئالی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فیلم ها و ویدیوهای منتشر شده در اکانت های رئال مادرید در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که رافائل واران ابتدا با فلورنتینو پرز، رییس رئال مادرید، در سالن جام ها صحبت و خداحافظی می کند و سپس راهی زمین تمرین رئال می شود تا با هم تیمی های خود وداعی احساسی داشته باشد.

 

1628911

 

پس از در آغوش گرفتن کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید رئال، و دستیارانش، واران خطاب به هم تیمی هایش به خاطر 10 سال فوق العاده ای که در این باشگاه سپری کرده، تشکر کرد.

واران گفت: "10 سال گذشته فوق العاده بود، نه فقط از نظر احساسی و انسانی بلکه همچنین از نظر حرفه ای. می خواهم شما را با این احساس ترک کنم که در حالی می روم که هر چه در توانم بوده را ارائه داده ام و لحظاتی بی نظیر و استثنایی را تجربه کرده ام."

واران پس از آرزوی سلامتی وموفقیت در فصل پیش رو، قبل از خداحافظی از سوی هم تیمی هایش در رئال به گرمی تشویق شد.

 

1628914

 

1628915

 

1628912

 

1628913

 

1628916

 

1628917

 

مدافع فرانسوی در یک پیام اینستاگرامی از "آغاز فصلی جدید"پس از یک دوره پر افتخار در رئال مادرید صحبت کرد.

واران در سن 18 سالگی با 10 میلیون یورو راهی رئال مادرید شد و 10 سال بعد و بعد از فتح سه لالیگا، چهار لیگ قهرمانان و رقم زدن روزهایی فراموش نشدنی در تاریخ رئال مادرید، با پنج برابر آن مبلغ این باشگاه را ترک کرد.

 

واران هنوز باید در تست های پزشکی یونایتد شرکت کند، اما این پیام اینستاگرامی و خداحافظی با رئالی ها به منزله تایید نهایی شدن انتقال او به اولدترافورد است.

 

1628847

 

واران در اینستاگرام خود نیز نوشت: " روزهای گذشته سرشار از احساسات بودند. احساساتی که می خواهم آنها را با شما در میان بگذارم. پس از 10 سال شگفت انگیز و خارق العاده در رئال مادرید، باشگاهی که همیشه در قلب من جای خواهد داشت، روز خداحافظی فرا رسیده است.

از سال 2011 که به اینجا آمدم، از تمام تصورات فراتر رفتیم و چیزهایی کسب کردیم که هیچ وقت رویای آنها را هم نمی دیدم. می خواهم از همه مربیان و همه کسانی که در این باشگاه کار می کنند یا کار کرده اند به خاطر کارهایی که در حق من انجام دادند تشکر کنم. از همه مادریدیستاها نیز تشکر می کنم؛ آنهایی که همیشه نسبت به من محبت داشتند و با توقعات بزرگشان، مرا وادار می کردند که نهایت تلاشم را به کار بگیرم و برای هر موفقیتی مبارزه کنم."

 

مدافع فرانسوی پیام خود خطاب به هواداران رئال را اینطور به پایان برد: "اسپانیا و رئال برای من همیشه خاص خواهند ماند. سفری که تجربه کردم، از همه لحاظ شگفت انگیز بود. با این حس که از تمام توانم مایه گذاشتم، مادرید را ترک می کنم. حاضر به عوض کردن هیچ جزئی از داستان‌مان نیستم و حالا شروع یک دوره جدید."

 

 

 

دیدگاه‌ها