کد خبر : 1771353 | 09 مرداد 1400 ساعت 00:29 | 20.3K بازدید | 2 دیدگاه

یحیی گل محمدی در آسمان شهر قدس (عکس)

یحیی گل محمدی این بار پرسپولیسی را قهرمان کرد که خودش آنرا آماده کرد و با جذب چند بازیکن ترکیب تیم را به نسبت دوران کالدرون و برانکو تغییر داد.

یحیی گل محمدی در آسمان شهر قدس (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته و بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و حتی نایب قهرمانی تیم آسیا نکته ای که یحیی گل محمدی را آزار می داد این بود که برخی می گفتند این تیم کالدرون است. این تیم برانکو است و این ها بودند که پایه های قهرمانی تیم را ریختند در حالی که اگر یحیی در ادامه مسیر مرتکب اشتباه می شد جام از پرسپولیس دور می شد و قهرمانی تیم در فصل گذشته هم به سبب تلاش ها و ایده های یحیی گل محمدی بود. 

 

خیلی ها تیم را قهرمان تحویل می گیرند اما قهرمان تحویل نمی دهند. حکایت این فصل کاملا متفاوت بود. یحیی گل محمدی تیمی را مهیای قهرمانی کرد که از ابتدای فصل خود آنرا بست و با اضافه کردن چند بازیکن ترکیب تیم را به نسبت گذشته تغییر داد و حتی در سبک بازی تیم نیز تعییراتی ایجاد شد تا جایی  که دیگر کسی نه از برانکو صحبت کرد و نه از کالدرون که البته مربی آرژانتینی در مدت کوتاهی هدایت تیم را برعهده داشت. 

 

یحیی گل محمدی این فصل برای قهرمانی سختی های زیادی را به جان خرید و این  دوئل تا هفته پایانی ادامه داشت. در برخی از هفته ها برای نزدیک شدن به جام از کوره در رفت! که با گل محمدی ای که همیشه می شناختیم متفاوت بود و همه آنها برای تصاحب جام بود. او امشب توسط شاگردانش به بهانه دومین قهرمانی با پرسپولیس به هوا پرتاب شد. امشب شب فراموش نشدنی برای یحیی گل محمدی است و اینطور می توان گفت روی ابرها سیر می کند.

 

1629004

دیدگاه‌ها