کد خبر : 1771466 | 09 مرداد 1400 ساعت 11:17 | 12.2K بازدید | 7 دیدگاه

پیشنهادهایی هست ولی تصمیمی نگرفته‌ام؛

شهباززاده: فوق‌العاده بودیم ولی نشد

مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید حضور بازیکنان خوب در این تیم باعث شده او عنوان بهترین گلزن فصل را از آن خود کند.

شهباززاده: فوق‌العاده بودیم ولی نشد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار این تیم برابر استقلال اینطور در میکسدزون خبری به دوم شدن تیمش واکنش نشان داد: متاسفانه ما تیم فوق العاده ‌ای داشتیم و لایق قهرمانی بودیم. همه تلاشمان را کردیم ولی این اتفاق رخ نداد. باید به سپاهان تبریک گفت زیرا همه فوق العاده کار کردند ولی در نهایت آن چیزی که می‌خواستیم اتفاق نیفتاد. 


سجاد که با زدن 20 گل توانست عنوان بهترین گلزن فصل را از آن خود کند، درباره  این موضوع بیان کرد: مهمترین دلیل اینکه من توانستم این تعداد گل بزنم این بود که بازیکنان خوبی در پشت من حضور داشتند. علت بزرگ آقای گلی من کادر فوق العاده، مدیریت و بازیکنان تیم سپاهان بود. ما به جز قهرمانی نتایج خیلی خوبی نیز کسب کردیم. 


شهباززاده در خصوص اینکه به دلیل آقای گلی آیا نباید به تیم ملی دعوت شود، گفت:‌ من به چیزهایی فکر می‌کنم که دست خودم است. همه تلاشم را کردم و الان نیز به خدا توکل می‌کنم. 


وی در رابطه با اینکه آیا پیشنهادی از خارج داشته و آیا می‌خواهد سپاهان را ترک کند، بیان کرد: طبیعتاً پیشنهادهایی داشتم ولی هنوز تصمیمی نگرفتم. الان هم نمی‌گویم از کجا پیشنهاد دارم.


شهباززاده در خصوص اینکه آیا توقع داشته که پیکان بازی را با این نتیجه به پرسپولیس ببازد، گفت:‌من چیزی ندیده‌ام فقط نتیجه بازی را شنیده‌ام. قهرمانی مبارکشان باشد.

دیدگاه‌ها