کد خبر : 1771496 | 09 مرداد 1400 ساعت 13:13 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سال اول تک رقمی و بی حرف و حدیث

مس رفسنجان و پایان فصل با مشت گره‌کرده

مس رفسنجان یکی از تیم های تازه وارد لیگ بیستم، علاوه بر تثبیت جایگاه خود در لیگ برتر، توانست آخرین بازی فصل را نیز با موفقیت به پایان برساند.

مس رفسنجان و پایان فصل با مشت گره‌کرده

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته شاگردان محمد ربیعی مقابل ذوب آهنی قرار گرفتند که در جنگ بقا با سایپا و نفت مسجدسلیمان قرار داشت، اما در نهایت آنها توانستند با گلزنی محمد قاضی به پیروزی برسند و به این ترتیب آخرین دیدار مسی ها در لیگ بیستم را می توان یکی از شیرین ترین بازی های آنها دانست. دیداری که سه امتیاز آن رتبه رفسنجانی ها را در لیگ برتر تک رقمی کرد.  

 

مس رفسنجان که در صورت باخت یا تساوی رتبه ای بین دهم تا دوازدهم را به دست می آورد با این برد موفق شد در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد که یک پایان خوب برای یک تیم تازه لیگ برتری شده است. هرچند که اگر مس رفسنجان که در لیگ بیستم دوران پر فراز و نشیبی در نتیجه گیری داشت(مخصوصا در بازی های هفته های ابتدایی) کمی خوش شانس بود اکنون می توانست برای سهمیه یک جنگ تمام عیار را با دیگر رقبا داشته باشد.

 

در سوی دیگر باید اشاره ای هم به کارنامه محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان داشته باشیم. سرمربی بی ادعای فوتبال ایران که پیش از این با حضور در تیم های مختلف لیگ دسته اول هم موفق به کسب افتخاراتی شده بود حالا نکته مهم دیگری نیز در رزومه خود به ثبت رساند. ربیعی در اولین سال حضور خود در لیگ برتر موفق شد با نشاندن تیمش بر رتبه ای تک رقمی نشان داد حالا حالاها خیال ترک لیگ برتر را ندارد. به این ترتیب اصلا بیراه نیست اگر بگوییم با توجه به خیال راحت مسی ها از ماندگاری در لیگ برتر، دیدار شب گذشته این تیم برابر ذوب آهن از اهمیت بالایی برای محمد ربیعی برخوردار بود. این مربی که می دانست با برتری در آخرین دیدار می تواند تیمش را تک رقمی کند تمام هم و غم خود را روی کسب سه امتیاز گذاشت و در نهایت به هدف خود نیز رسید.

 

با این همه به نظر می رسد فصل آینده ربیعی کاری سخت تر داشته باشد چون توقعات از این تیم بالاتر رفته و بدون شک باید او و شاگردانش تلاش بیشتری برای نتیجه گیری به خرج دهند؛ آنهم در شرایطی که شاید فصل آینده امکان حضور تماشاگران در استادیوم ها با توجه به تزریق واکسن کرونا فراهم شود.

 

دیدگاه‌ها