کد خبر : 1771500 | 09 مرداد 1400 ساعت 13:34 | 60.4K بازدید | 2 دیدگاه

اشک‌های بازیکن سایپا بند نمی‌آید (عکس)

مهاجم جوان سایپا پس از دیدار با تراکتور با اشک و حسرت زمین را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سایپا رفت تا یکی از معدود تیم‌های لیگ برتری که بازیکنان جوان در آن فرصت خودنمایی داشتند، سهمیه‌ای در سطح اول فوتبال ایران نداشته باشد و نفراتی هم که محصول این باشگاه هستند، احتمالا راه جدایی در پیش بگیرند و در صورت بازگشت به لیگ برتر، شاید دوباره نارنجی‌پوش بشوند.

 

رضا جعفری با وجود اینکه سن و سال پایینی دارد، اما با سابقه‌ترین بازیکن سایپا در لیگ بیستم محسوب می‌شود؛ مهاجمی که با این تیم در 5 فصل اخیر حضور پیاپی در لیگ برتر را تجربه کرد و پیش از آن هم در رده جوانان برای تیم نارنجی‌پوش به میدان می‌رفت، اما او شب گذشته با گریه ازا زمین بیرون رفت.

جعفری که شاید بیشتر از هر بازیکن دیگر سایپا اهمیت حضور جوانان و بقای این تیم در لیگ برتر را می‌دانست، بخاطر دوری از تمرینات اخیرشان در نیمه دوم به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد، اما تلاش او برای باز کردن دروازه تراکتور بی‌نتیجه ماند تا در نهایت تیمش هم در این دیدار بازنده شود.

 

1629251

 

1629252

 

سایپا از لیگ برتر رفت؛ با جوانان و ستاره‌های پرشماری که به فوتبال ایران معرفی کرد و حالا باید این مسیر را در لیگ یک دنبال کند، اما چیزی که مشخص است، بعید به نظر می‌رسد جوانان آینده‌دار نارنجی‌پوش ازجمله رضا جعفری در این تیم ماندگار شوند.

دیدگاه‌ها