کد خبر : 1771597 | 09 مرداد 1400 ساعت 20:52 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

استفان دی فرای:

نماد اسکودتو باعث افتخار اینتر است

استفان دی فرای، مدافع هلندی نراتزوری حک شدن نماد اسکودتو روی پیراهن اینتر را مایه افتخار می داند.

نماد اسکودتو باعث افتخار اینتر است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل گذشته اولین قهرمانی خود در سری آ را پس از سه گانه در سال 2010 به دست آورده و این طلسم طولانی مدت را بالاخره شکست. البته در پایان فصل تغییرات گسترده ای صورت گرفته و آنتونیو کونته، سرمربی سابق اینتر حالا جای خود را سیمونه اینزاگی روی نیمکت این باشگاه داد. حالا استفان دی فرای در مورد نماد اسکودتو روی لباس اینتر برای فصل بعد و البته دلتنگی اش برای بازگشت هواداران به استادیوم ها صحبت کرده است.

 

1625928

 

استفان دی فرای به مجله GQ ایتالیا گفت: "نماد اسکودتو روی پیراهن اینتر برای فصل باعث افتخار و بزرگترین انگیزه برای ادامه این عملکرد خوب در کنار یکدیگر برای بازیکنان نراتزوری است. ما اینتر هستیم و همیشه قصد داریم در هر مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم. حتی اگر حضور هواداران را در این دوره عجیب احساس کنیم، دلمان برای بودن هواداران در ورزشگاه های خالی از تماشاگر تنگ شده است.

 

هیچ چیزی با احساس فوق العاده ای که هنگام سرود خواندن طرفداران ما در استادیوم سن سیرو به ما دست می دهد را نمی توان مقایسه کرد. هیچ چیزی بهتر از این نیم وجود ندارد و ما می دانیم که با این حس مشارکت در طول برگزاری یک مسابقه، می توانیم حتی به هواداران خود نزدیک تر هم بشویم."

دیدگاه‌ها