کد خبر : 1771611 | 09 مرداد 1400 ساعت 22:40 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناگلزمان: نتایج ضعیف بایرن؟ نگران نیستم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید که با تکمیل تیمش آنها در ادامه عملکرد بهتری ارائه خواهند داد.

ناگلزمان: نتایج ضعیف بایرن؟ نگران نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب در چهارمین بازی پیش فصل خود با سه گل مقابل ناپولی شکست خورد تا سرمربی جدید و جوان این تیم همچنان در حسرت کسب پیروزی با باواریایی‌ها باقی مانده باشد. بایرن در نیمه اول این مسابقه تقریباً از ترکیب اصلی خود استفاده کرده بود اما در نیمه دوم تغییراتی حاصل شد که البته بی نتیجه ماند‌.

 

 

1629415

 

 

 

یولیان ناگلزمان بعد از شکست سنگین مقابل ناپولی گفت: " من نگران نیستم. فکر می کنم که نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم‌. ما روی مسابقه کنترل داشتیم و به طور کلی خوب بازی کردیم اما در یک سوم پایانی نتوانستیم موقعیت زیادی خلق کنیم. گل‌هایی که دریافت کردیم آزاردهنده بود. ما در این مسابقه تغییرات زیادی ایجاد کردیم.

 

من قبلا هم گفتم که با یک تیم خوب کار می کنم اما هنوز تیم کامل خود را در اختیار ندارم. روز دوشنبه ما کامل می شویم و سپس باید روی پیدا کردن ریتم خود در تمرینات کار کنیم."

 

 

1629414

 

 

ناگلزمان پیرامون فعالیت احتمالی بایرن مونیخ در ادامه نقل و انتقالات تابستانی نیز گفت: "همانطور که گفتم تیم روز دوشنبه تکمیل خواهد شد. البته ما بازیکنان مصدومی مثل لوکاس را هم داریم. وظیفه ما این است که به عنوان یک باشگاه همیشه بازار نقل و انتقالاتی را در نظر بگیریم. ما یک تیم خوب داریم اما همیشه می توانیم آن را بهبود ببخشیم. هر سرمربی در جهان می‌خواهد بهترین بازیکنان را در اختیار داشته باشد."

دیدگاه‌ها