کد خبر : 1771776 | 10 مرداد 1400 ساعت 20:04 | 22.2K بازدید | 1 دیدگاه

منچسترسیتی- استرلینگ؛ مذاکرات متوقف شد

به نظر می رسد که مذاکرات منچسترسیتی و رحیم استرلینگ برای تمدید قرارداد فعلاً متوقف شده است.

منچسترسیتی- استرلینگ؛ مذاکرات متوقف شد

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی انگلیس در رقابت‌های یورو بود و با عملکرد فوق العاده خود به حضور این تیم در مسابقه فینال کمک کرد؛ با این حال آینده این بازیکن در تیم باشگاهی خود یعنی منچسترسیتی در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که او چه تصمیمی دارد.

 

رحیم استرلینگ در اواخر فصل گذشته به یک نیمکت‌نشین زیر نظر پپ گواردیولا تبدیل شده بود و بیشتر به عنوان یار تعویضی به کار گرفته می شد؛ موضوعی که باعث شد حضور او در یورو نیز کاملاً مبهم به نظر برسد اما گرت ساوتگیت به این بازیکن اعتماد کرد و استرلینگ نیز به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی سه شیرها را با عملکرد فوق العاده خود داد.

 

 

1606154

 

 

اما هنوز دو هفته دیگر تا پایان قرارداد رحیم استرلینگ با منچسترسیتی باقی مانده است. در این بین گفته شد که طی هفته های اخیر مذاکرات برای تمدید قرارداد بین دو طرف انجام شده اما حالا میرر از توقف مذاکرات دو طرف خبر داده است. در این گزارش گفته شده که استرلینگ می‌خواهد در فصل پیش رو وضعیت خود را مورد بررسی قرار دهد و ببینند که آیا در برنامه های اصلی پپ گواردیولا جای دارد یا خیر و بعد از آن در مورد تمدید قرارداد تصمیم گیری کند.

دیدگاه‌ها