کد خبر : 1772079 | 12 مرداد 1400 ساعت 12:14 | 26.6K بازدید | 4 دیدگاه

بازگشت فجر سپاسی به ورزشگاه خاطره انگیز حافظیه

تیم فجر سپاسی شیراز که به تازگی به لیگ برتر راه پیدا کرده است قصد دارد استادیوم حافظیه را به عنوان میزبان دیدارهای خانگی به سازمان لیگ معرفی کند.

بازگشت فجر سپاسی به ورزشگاه خاطره انگیز حافظیه

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم پارس که یک استادیوم تازه تاسیس است از نظر تاسیسات با مشکلاتی روبرو است که تعمیر و اصلاح آن زمان بر و از سویی متحمل هزینه های بالایی است. از  اینرو اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در تلاش است در یک اقدام فوری استادیوم حافظیه شیراز را برای میزبانی از دیدارهای فجر سپاسی در فصل جدید آماده کند.

رسول فلاح مدیر عامل باشگاه فجر سپاسی در این باره می گوید:« مسئولان اداره ورزش و جوانان اعلام کردند که ورزشگاه حافظیه را برای چند مسابقه ابتدایی لیگ برتر آماده و استانداردهای لازم را در آن ایجاد می‌کنند و سپس به سراغ آماده سازی ورزشگاه پارس که مشکلاتی از نظر تاسیساتی دارد، می‌روند. در این زمینه هم از چمن چند ورزشگاه مانند ثامن و شهید سلیمانی (سیرجان) بازدید و هم چنین با پیمانکار مربوطه صحبت شده است.»

 

مدیر عامل باشگاه فجر هم چنین در خصوص کادر فنی تیم در فصل آینده و استفاده از بازیکنان سرباز در ترکیب فجر سپاسی صحبت کرد و گفت:« قصد داریم اسکلت تیم را حفظ کنیم و بعد از آن باید ببینیم کدام بازیکنان سرباز می‌‌شوند تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. البته به دنبال این نیستیم که تیم را با بازیکنان سرباز ببندیم اما اگر بازیکن خوب و با کیفیتی در لیگ برتر باشد که سرباز شده چه اشکالی دارد از او استفاده کنیم؟ در کنار آن اگر سرمربی تشخیص بدهد که بازیکنی برای تقویت تیم نیاز است که سرباز نیست، برای جذب او اقدام می‌کنیم. در فصل گذشته لیگ یک هم از 36 بازیکنی که به فدراسیون اعلام کردیم، تنها 16 بازیکن سرباز و بقیه آزاد بودند. هم چنین طی چند روز آینده در خصوص کادرفنی تصمیم گیری و تعیین تکلیف می‌شود و بعد از آن براساس نیازهای کادرفنی برای تقویت تیم اقدام می‌کنیم. بودجه را بسته‌ایم، همه جوانب را در نظر گرفته‌ایم و مشکلی نداریم.»

دیدگاه‌ها