کد خبر : 1772167 | 12 مرداد 1400 ساعت 19:49 | 64K بازدید | 1 دیدگاه

روملو در راه بازگشت به لیگ برتر؛

وسوسه اینتر؛ بزرگ ترین انتقال تابستانی در راه است؟

پیشنهاد هنگفت چلسی ممکن است اینتر را برای فروش روملو لوکاکو به این تیم وسوسه کند.

وسوسه اینتر؛ بزرگ ترین انتقال تابستانی در راه است؟

به گزارش "ورزش سه"، دشواری جذب بازیکنانی مانند ارلینگ هالند یا رابرت لواندوفسکی باعث شده چلسی برای خرید روملو لوکاکو، ستاره 28 ساله اینتر وارد عمل شود. آبی های لندن علیرغم فتح لیگ قهرمانان، فصل گذشته دشواری های زیادی را به علت عدم داشتن یک مهاجم گلزن و ششدانگ متحمل شدند و تیمو ورنر آلمانی نیز علیرغم سر و صدای فراوان نتوانست حتی بخشی از انتشارات این تیم را برآورده کند.

 

چلسی ابتدا پیشنهادی 100 میلیون یورویی به علاوه انتقال مارکوس آلونسو به اینتر را برای این باشگاه ارسال کرد که رد شد. اما حالا آنها حتی حاضر شده اند رقم پیشنهادی خود را به 120 میلیون یورو افزایش دهند که این عدد باعث وسوسه مدیران نراتزوری شده است.

 

1608190

 

البته خود روملو لوکاکو خاطره چندان خوبی از بازی در لیگ برتر و دوران حضور در منچستریونایتد نداشته و ترجیح می دهد در ایتالیا باقی بماند، اما این رقم هنگفت ممکن است اینتر را مجبور به فروش این بازیکن بکند. همچنین احتمال حضور تیمو ورنر در این معامله و رفتن او به اینتر نیز وجود دارد.

 

نراتزوری علیرغم فتح اسکودتو بعد از 11 سال، در شرایط مالی دشواری قرار داشته و پیش از این مجبور به فروش یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته خود یعنی اشرف حکیمی نیز به پاری سن ژرمن شده است. شرایطی که خیلی زود منجر به جدایی آنتونیو کونته، سرمربی موفق اینتر نیز شد و حالا ممکن است روملو لوکاکو نیز بعد از سپری کردن دو فصل فوق العاده در ترکیب این تیم، راهی چلسی شده و باعث واریز شدن این رقم بزرگ به حساب باشگاه اینتر بشود.

دیدگاه‌ها