کد خبر : 1772257 | 13 مرداد 1400 ساعت 11:50 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

از متن و حاشیه المپیک؛

بایلز: شما هیچ چیز از زندگی یک ورزشکار نمی‌دانید

سیمون بایلز، ژیمناست آمریکایی، که از چهار فینال المپیک به دلیل مشکلات روحی کنار کشید، فاش کرد که در طی بازی های المپیک یکی از بستگان نزدیک خود را از دست داده بود.

بایلز: شما هیچ چیز از زندگی یک ورزشکار نمی‌دانید

به گزارش "ورزش سه"، سیمون بایلز پس از کسب مدال برنز خود در فینال چوب موازنه، فاش کرد که عمه اش در طول بازی های المپیک فوت کرده است.

 

بایلز گفت: "دو روز پیش عمه ام به طور غیرمنتظره ای فوت کرد و این چیز دیگری بود که من انتظار نداشتم در بازی های المپیک رخ دهد. پس بهتر است بالاخره کمی مراقب صحبت هایی که به صورت آنلاین مطرح می کنید باشید، زیرا شما هیچ تصوری از این که این ورزشکاران در حال از سر گذراندن چه جیزهایی در زندگی شخصی و همچنین در ورزش خود هستند، ندارید."


بایلز به دلیل نگرانی های مربوط به سلامت روان از چهار فینال انفرادی در المپیک توکیو (مسابقات انفرادی همه جانبه، خرک، بارفیکس ناهم‌سطح و حرکات زمینی) کنار کشید و در این مسابقات شرکت نکرد.

 

بایلز در مورد آمادگی خود برای فینال چوب موازنه که در به مدال برنز دست یافت، گفت: "من هر روز باید توسط پزشکان تحت ارزیابی پزشکی قرار می گرفتم و سپس دو جلسه با یک روانشناس ورزشی داشتم که به من کمک می کرد تا سطح بالاتری داشته باشم. به من اجازه داده شد تا در فینال چوب موازنه شرکت کنم، که من صادقانه بگویم فکر نمی کردم دیشب اجازه حضور در آن را بیابم "

دیدگاه‌ها