کد خبر : 1772354 | 13 مرداد 1400 ساعت 17:55 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش جالب سون به شورش جنجالی هری کین (عکس)

خودداری هری کین از شرکت در تمرینات تاتنهام بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته است و خشم هواداران این تیم را هم برانگیخته است.

 به گزارش "ورزش سه"، هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام، در پایان فصل پیش به باشگاه اطلاع داد که قصد جدایی دارد، منچسترسیتی هفته هاست که در تلاش است تا این مهاجم را جذب کند اما دنیل لوی، رییس تاتنهام، هنوز در برابر این انتقال مقاومت می کند. کین در تلاش برای فشار آوردن به باشگاه، پس از پایان تعطیلات تابستانی خود در تمرینات تاتنهام حاضر نشد.

منچسترسیتی به شدت مترصد جذب کین است اما باشگاه تاتنهام حاضر نیست این بازیکن را بفروشد، در واقع به نظر می‌رسد که این باشگاه منتظر بود که درخواست جدایی رسمی از سوی بازیکن صورت بگیرد تا هواداران باشگاه را به بی‌اعتنایی به خواسته آنها به خاطر به دست آوردن پول متهم نکنند.

 

 

 

1630653

 

این اتفاق اکنون رخ داده و غیبت کین نشانه‌ای واضح از مخالفت او با ماندن در تاتنهام است. مطابق انتظار هم حمله هواداران به کاپیتان 28 ساله تیم آغاز شده است و آنها در فضای مجازی یکی پس از دیگر با پیام‌ها و پست‌های خود تصمیم این ستاره انگلیسی را زیر سؤال برده‌اند.

 

 

1630952

 

 

در یکی از پست‌ها، یکی از هواداران تصویری از کین و بیل نیکلسون موفقترین سرمربی تاریخ تاتنهام را از لحاظ تعداد افتخاراتی که برای این تیم به ارمغان آورده‌اند، با یکدیگر مقایسه کرده و نوشته است: یک بازیکن هرگز از یک باشگاه بزرگتر نیست. تیم فوتبال هری کین صفر جام، تاتنهام 26 جام.

 

در ادامه این پست، لینک خبر حاکی از احتمال عدم حضور کین در تمرینات تاتنهام تا پایان هفته قرار گرفته است تا به عدم تمایل این بازیکن برای ماندن در جمع سفیدپوشان لندن اشاره شده باشد.

 

 

1630951

 

 

این پست مورد پسند 2 هزار کاربر فضای مجازی قرار گرفت است که سون هیونگ مین هم جزوشان بوده است. اگرچه او خیلی زود لایکش را پس گرفت اما هواداران تیزبین فضای مجازی توانستند موافقت این بازیکن کره‌ای با انتقاد از هم‌تیمی انگلیسی‌اش را رصد کنند.

 

ناکامی 13 ساله تاتنهام برای کسب جام دلیل اصلی اصرار کین به جدایی از این تیم است و به نظر می‌رسد که منچسترسیتی است که او احساس می‌کند از طریق آن می‌تواند به حسرتش برای بردن جام پایان دهد، تیمی که گفته می‌شود حاضر است پیشنهادی 100 میلیون پوندی ارائه کند.

دیدگاه‌ها