کد خبر : 1772693 | 15 مرداد 1400 ساعت 13:28 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

پورمحمد: سقوط سایپا یک اتفاق تلخ بود

دروازه‌بان سایپا از سقوط این تیم به عنوان یک اتفاق تلخ یاد می‌کند و مدعی‌است مدیریت ورزشی می‌توانست سرنوشت آنها را تغییر دهد.

پورمحمد: سقوط سایپا یک اتفاق تلخ بود

به گزارش "ورزش سه"، سایپا بعد از سال‌ها سقوط در لیگ برتر را هم چشید تا یکی از عجیب‌ترین نتایج این فصل سقوط نارنجی‌پوشان باشد. مسعود پورمحمد دروازه‌بان این تیم درباره این اتفاق اینطور توضیح می‌دهد: از ابتدا که به سایپا آمده‌ام ۲,۳ مصدومیت خیلی بد برایم پیش آمد. فکر کنم از ۱۰ ماه ۷ ماهش را مصدوم بودم.‌ در ۷ بازی آخر شرایط بازی داشتم و با آمدن آقای کمالوند مصادف شد که به من بازی نرسید و در ۲ بازی آخر خیلی دوست داشتم به تیم کمک کنم. حتی اگر زودتر بازی می کردم بیشتر کمک می‌کردم.

 

وی با اشاره به تغییرات روی نیمکت این تیم گفت: بعد از آقای کمالوند آقای اخباری آمد و کاری کرد که مربی دیگری جرات قبول کردنش را نداشت و تیم را در شرایط بسیار بدی در سه بازی آخر تحویل گرفت. خیلی از مربیان آمدند و مذاکره کردند ولی وقتی شرایط تیم را دیدند ناامید شدند و هیچ کس به سایپا امیدی نداشت. بازی های ما هم بسیار سخت بود، با گل‌گهر در سیرجان بازی داشتیم، با آلومینیوم اراک که مدعی سهمیه بود و همچنین تراکتور. ما باید از این ۳ بازی حداقل ۶ امتیاز می‌گرفتیم تا در لیگ بمانیم برای همین هیچ مربی هدایت ما را قبول نکرد. آقای اخباری در شرایط سختی تیم را گرفت و به نظرم عملکردش مثبت بود. این حرف را به خاطر اینکه در سه بازی که مربی ما بود و دو بازی به من میدان داد نمیزنم. من همیشه چه  بازی می‌کردم و چه نمی‌کردم احترام  مربی‌هایم را نگه داشتم‌.

 

دروازه‌بان سایپا ‌ درباره عملکردش و فرصتی که در بازی‌های پایانی به دست آورد گفت: در دو بازی آخر به میدان رفتم و عملکردم بد نبود با وجود اینکه خیلی وقت بود بازی نکرده بودم و از شرایط بازی دور بودم. در دیدار با  آلومینیوم خوب بودم و حتی در بازی با تراکتور که ۵ گل خوردم هم بد کار نکردم چون می‌توانستیم گل‌های بیشتری دریافت کنیم! این بازی کاملا یک طرفه شده بود ما حمله می‌کردیم و آنها ۱۱ نفره دفاع می کردند. این گونه بازی ها کاملاً احساسی است و فنی نیست. وقتی در دقایق ابتدایی گل خوردیم بچه‌ها رو به حمله آوردند ولی متاسفانه ضدحمله خوردیم و آنها گل زدند. ما در طول ۳۰ دقیقه سه گل دریافت کردیم و برگشتن به بازی سخت بود. در نیمه دوم هم دو گل دیگر خوردیم و ۵ بر ۱ بازی را واگذار کردیم.

 

محمدپور در مورد سقوط سایپا گفت: فکر می‌کنم تلخ‌ترین اتفاق ورزشی برای خودم بود. تیمی که دو دوره قهرمان لیگ شده و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت. فکر می‌کنم از لحاظ ساختاری و امکانات جزو ۴,۵ باشگاه اول ایران است ولی متاسفانه یک سری مشکلات از ابتدای فصل وجود داشت و همینطور ادامه پیدا کرد و  به نظرم یک سری تصمیمات غلط گرفته شد.

 

وی در مورد تغییرات متعدد در کادرفنی گفت: من در سایپا با سه مربی کار کردم و با همه هم رابطه خوبی داشتم. ۱۵ سال است دارم بازی می کنم و  با ۴۵ مربی کار کردم و در این زمینه رکورد زدم( می خندد). سه مدافع وسط ما مصدوم شدند و همین موضوع دست مربی های ما را خیلی خالی گذاشت و واقعا ضربه دیدیم که شاید اگر آن ها بودند این اتفاق نمی افتاد. دو سال و نیم است ما مدام تمرین و بازی داریم و همین موضوع تعداد مصدومیت ها را بالا برد.

 

پورمحمد با اشاره به تغییرات مثبت مدیریتی در روزهای پایانی فصل و اضافه شدن مدیری ورزشی به این باشگاه گفت: اگر آقای خیبری زودتر به باشگاه ما می‌آمد خیلی بیشتر می‌توانست به تیم کمک کند. ایشان سابقه ورزشی درخشانی دارد و کارنامه‌اش مشخص است. اگر آقای خیبری زودتر می‌آمد یکسری تصمیمات گرفته نمی‌شد.

دیدگاه‌ها