کد خبر : 1772924 | 16 مرداد 1400 ساعت 19:49 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

نوروزی مسئول کادر پزشکی کاروان المپیک ایران؛

مصدومیت عباسعلی مشکوک به پارگی رباط است

مسدول کادر پزشکی کاروان المپیکی ایران می گوید مصدومیت حمیده عباسعلی در معاینات اولیه مشکوک به پارگی رباط است.

مصدومیت عباسعلی مشکوک به پارگی رباط است

به گزارش "ورزش سه"، مبارزه حمیده عباسعلی و ورزشکار چینی در شرایطی با نتیجه 8 بر 4 به سود حریفش خاتمه یافت که در 38 ثانیه پایانی این مسابقه حمیده عباسعلی به دلیل مصدومیتی که در جریان مسابقه برایش ایجاد شد، با درد به کار خود ادامه داد ولی از ایما و اشاره های او مصدومیتی شدید گریبان او را گرفته است.


ساعاتی پس از این مسابقه دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول کادر پزشکی کاروان، درباره آسیب دیدگی حمیده عباسعلی در مسابقات المپیک توکیو گفت:«عباسعلی بلافاصله پس از مصدومیت در کلینیک دهکده مسابقات معاینه شد. معاینات اولیه نشان داد که ACL عباسعلی مشکوک به پارگی است. پای چپ او که پیش‌تر جراحی شده بود، دوباره آسیب دیده و از سوی دیگر غضروف پای این ورزشکار نیز آسیب دیدگی شدیدی پیدا کرده است. عباسعلی هم اکنون با عصا راه می‌رود و به محض بازگشت به تهران معاینات تکمیلی انجام خواهد شد.»

 

او در خصوص شرایط سجاد گنج زاده نیز گفته است:« قرار است سجاد در اولین فرصت در توکیو به بیمارستان مراجعه ‌کند تا به صورت دقیق مورد معاینه قرار گیرد. وضعیت او را به صورت مرتب رصد می‌کنیم و پیگیر مصدومیت گنج‌زاده خواهیم بود.»

دیدگاه‌ها