کد خبر : 1773197 | 18 مرداد 1400 ساعت 09:11 | 46.9K بازدید | 6 دیدگاه

به رغم برد برابر یووه؛

پیکه: بارسلونا بدون مسی درهم‌شکسته است

پس از جدایی لیونل مسی از بارسلونا حال و هوای بازیکنان بارسا غم‌زده و ناامید است و حتی پیروزی 3-0 برابر یوونتوس در بازی دوستانه نیز نتوانست کاتالان ها و جرارد پیکه را سر حال بیاورد.

پیکه: بارسلونا بدون مسی درهم‌شکسته است

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، مدافع باسابقه بارسلونا، به رغم پیروزی 3-0 این تیم برابر یوونتوس در جام خوان گمپر، معتقد است که بارسا بدون مسی کمی درهم‌شکسته و خراب است.

روز گذشته روزی بسیار احساسی در نوکمپ بود؛ در اوایل روز یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد که در آن لیونل مسی با گریه از این باشگاه خداحافظی کرد.

 

1632816

 

پیکه اذعان کرد که امیدهای کاتالان ها در فصل آینده به دلیل از دست دادن یکی از بزرگترین بازیکنان جهان فوتبال، چندان زیاد نیست.

 

پیکه گفت: "صادقانه بگویم تیم به خاطر رفتن مسی کمی درهم شکسته است، ما جادو را در حمله از دست خواهیم داد، اما باید به پیش برویم، هواداران انتظار زیادی از ما دارند.

 

ما بهترین بازیکن تاریخ را از دست می دهیم. این به ما صدمه زده و به او نیز آسیب رسانده است. من کل ماجرا را نمی دانم، دو طرف گفته اند که مسئله اعداد و ارقام بوده است... مدیریت سال های گذشته هیچ کمکی نکرده است، اما تاریخ نشان می دهد که ما برمی‌خیزیم.
 

مردم واقعاً می خواهند به ورزشگاه بیایند و ما باید هواداران را خوشحال کنیم. ما باید شروع کنیم به برنده شدن و چیزهای خوبی به آنها بدهیم. ما به هواداران در کنار خود نیاز داریم."

 

1632809

 

در همین حال بارسلونا در مقابل تیم یوونتوس که ستاره هایی مثل کریستیانو رونالدو، آلوارو موراتا و ماتیس دی لیخت را در اختیار داشت، در زمین نمایش مثبتی داشت.

 

1632812

 

در واقع آنها فقط پس از سه دقیقه از حریف خود پیش افتادند؛ ممفیس دیپای، یکی از کسانی که اکنون انتظار می رود جای مسی را برای بلوگرانا پر کند، در همان ابتدای بازی توانست توپ را به تور دروازه بیانکونری بدوزد.

در نیمه دوم نیز گل های مارتین برایت ویت و ریکی پوچ یک پیروزی یک طرفه را برای بارسا رقم زد.

 

1632811

 

آزمون واقعی برای بارسا زمانی آغاز می شود که لالیگا هفته آینده با دیدار خانگی مقابل رئال سوسیداد برای کاتالان ها آغاز شود.

 

 

دیدگاه‌ها