کد خبر : 1773215 | 18 مرداد 1400 ساعت 10:53 | 38.5K بازدید | 8 دیدگاه

نه پنالتی به قایدی رسید و نه جام

ناراحتی مهدی قایدی در پایان دیدار فولاد – استقلال قابل درک بود به این خاطر که او می خواست آخرین فصل حضورش در تیم آبی با یک خاطره خوب توام شود.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی که در جریان بازی به خوبی از سوی مدافعان تیم فولاد مهار شده بود و  نتوانست دروازه این تیم را با خطر جدی مواجه کند در پایان بازی امیدوار بود استقلال در ضربات پنالتی بهتر از فولاد عمل کند اما عکس این تصور رخ داد و مهدی قایدی نه به ضربه پنالتی رسید و نه جام تا در پایان بازی این چنین مغموم شود. 

 

ناکامی در فینال فصل گذشته تلخی شکست در برابر فولاد را برای باشوی فوتبال ایران مضاعف کرد؛ آنهم در روزهایی که به دنبال حضور در یک تیم خارجی است و در روزهای آتی به طور رسمی از استقلال خداحافظی خواهد کرد تا تجربه بازی در یک تیم جدید را به دست بیاورد. اما فوتبال ادامه دارد. هم برای مهدی قایدی و هم استقلال. ناکامی های گذشته می تواند بهانه ای برای موفقیت در آینده باشد. هر چند خاطرات تلخ از دست دادن جام در ذهن مهدی قایدی و هم تیمی هایش می ماند. 

 

1632856

 

شاید استقلال خرسند به این است که در جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا در فصل گذشته باقی مانده است و در یک چشم بهم زدن فصل جدید لیگ برتر و جام حذفی از راه می رسد و این می تواند یک شروع دوباره برای آبی ها باشد. و البته باید به این نکته اشاره کرد با وجود جام هایی که برای استقلال از دست رفت مهدی قایدی یکی از موفق ترین بازیکنان استقلال در فصول اخیر بوده و هر گاه برای این تیم به میدان آمد خوب و موثر فوتبال کرد. اگر چه تلاش های وی در فصل پایانی منجر به جام نشد اما به طور حتم او با تحسین از سوی کادر فنی و  تماشاگران استقلال تیم آبی را ترک خواهد کرد. 

 

استقلال و مهدی قایدی و جام به وقت دیگر موکول شد.

دیدگاه‌ها