کد خبر : 1773415 | 19 مرداد 1400 ساعت 14:04 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس هنوز رای استوکس را دریافت نکرده

با گذشت نزدیک به یک فصل از جدایی آنتونی استوکس از پرسپولیس، این باشگاه هنوز موفق به دریافت حکم مربوط به این پرونده نشده است.

پرسپولیس هنوز رای استوکس را دریافت نکرده

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و پرحاشیه پرسپولیس که در دوره مدیریت محمدحسن انصاریفر و با سر و صدای زیادی به این تیم پیوسته بود، در ادامه در اقدامی عجیب در بازگشت پرسپولیس به تهران در پایان دیدار مقابل حریف اماراتی، در این کشور باقی ماند.

 

تصاویری عجیب از خوشگذرانی این بازیکن که در نهایت با پایان مهلت مرخصی‌اش هم با بازگشت وی همراه نبود، باعث شد تا شکایتی از سوی پرسپولیس در فیفا علیه وی ثبت شود. استوکس در ادامه با بهانه قرار دادن کرونا این موضوع را دلیل عدم بازگشت خود اعلام کرد و در نهایت نیز با باشگاهی دیگر به توافق دست یافت.

 

اکنون باشگاه پرسپولیس که در ماه‌های اخیر مدعی بوده این شکایت را به سود خود خاتمه خواهد داد، هنوز موفق به انجام این ماموریت نشده است. توضیح امیر حسینی، معاون امور بین الملل این باشگاه در خصوص آخرین وضعیت آنتونی استوکس به این شکل است: هنوز رای نیامده است و ما در این مدت مدارک خودمان را ارسال کرده‌ایم. ایشان از حضور در ایران اجتناب کردند و شخصا بارها با من صحبت کردند. ایشان نیامدند و کرونا را بهانه کردند. ما هم اعلام کردیم که در آن زمان پرواز ها انجام می‌شد و اکنون در انتظار رای نهایی در این خصوص هستیم.

دیدگاه‌ها