کد خبر : 1773476 | 19 مرداد 1400 ساعت 21:36 | 62.1K بازدید | 7 دیدگاه

افسری: تیکدری خودش پول رضایت‌نامه‌اش را داد؛ 

توضیحات گل‌گهر درباره حقیقی و ابراهیمی

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر توضیحات مهمی در رابطه با شرایط این تیم در پنجره تابستانی ارائه داده است.

توضیحات گل‌گهر درباره حقیقی و ابراهیمی

به گزارش "ورزش سه"، حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر در گفت‌وگو با سایت‌رسمیِ این باشگاه به بیان توضیحاتی در مورد فعالیت‌ این باشگاه در فصل نقل و انتقالات پرداخت و گفت: باشگاه گل‌گهر برای حضوری قدرتمندانه در فصل آینده لیگ‌برتر فوتبال ایران و بر اساس لیستی که سرمربیِ تیم در اختیار باشگاه گذاشته، فعالیت خود را در نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده است و تا به‌امروز با مهدی‌تیکدری مدافع فصل گذشته تراکتور و حسین‌نخودکار به عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال به توافق نهایی رسیده‌ایم. ضمن اینکه بر اساس این لیست، تمرکز اصلی‌مان را بر تمدید قرارداد با بازیکنانِ مدنظر سرمربی تیم، گذاشته‌ایم. 


مدیر تیم فوتبال گل‌گهر با بیان اینکه باشگاه لیست خروجی ندارد، افزود: قرارداد علیرضا ابراهیمی با گل‌گهر به‌ پایان رسیده بود و چون در لیست آقای قلعه‌نویی نبود، به‌عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس پیوست. علیرضا حقیقی نیز قراردادش با باشگاه به پایان رسیده و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از گل‌گهر جدا شود.


افسری همچنین در مورد نحوه جذبِ مهدی تیکدری، گفت: تیکدری دوست داشت در زادگاه خود و استان کرمان به فوتبال خود ادامه دهد، لذا توافق کرد که مبلغ رضایت‌‌نامه‌اش از قراردادش ‌کسر شود و به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی سه ساله به گل‌گهر بپیوندد.


مدیر تیم فوتبال گل‌گهر در پایان در واکنش به ارقامی که در مورد انتقال تیکدری در فضای مجازی و برخی رسانه‎‌‌ها دست به دست می‌شود، گفت: از رسانه‌ها خواهش می‌کنم اخبار موثق مربوط به فعالیت‌های نقل و انتقالاتی تیم فوتبال  گل‌‌گهر را تنها از سایت و پیج رسمی این باشگاه دنبال کنند. گمانه‌زنی‌ها و خبرهایی که از دیگر درگاه‌های رسانه‌ای  منتشر می‌شوند، به هیچ وجه مورد تایید باشگاه گل‌گهر نیستند.

دیدگاه‌ها