کد خبر : 1773483 | 19 مرداد 1400 ساعت 22:50 | 17.1K بازدید | 4 دیدگاه

قرارداد ساکت بسته شده، تمام!

سیف‌الله‌پور: باشگاه‌ها سراغ الهامی نیایند

مدیرعامل نساجی مازندران از سایر باشگاه‌ها خواست مذاکره‌ای با ساکت الهامی نداشته باشند.

سیف‌الله‌پور: باشگاه‌ها سراغ الهامی نیایند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشانی که نساجی مازندران در ۱۳ مسابقه پایانی فصل با هدایت ساکت الهامی داشت و توانست ۲۱ امتیاز کسب کند و علاوه بر بقا در لیگ برتر در جایگاه دوازدهم جدول بایستد، موجب شده تا چند باشگاه ازجمله ذوب‌آهن، پیکان، فولاد و ... که تکلیف سرمربی آنها مشخص نیست، سراغ این سرمربی بیایند.

 

باشگاه نساجی مازندران که شرایط خوبی با حضور الهامی تجربه کرده بود، تاکید دارد با همین سرمربی در لیگ بیست و یکم حضور پیدا می‌کند و از مدیران سایر تیم‌ها می‌خواهد با ساکت مذاکره‌ای نداشته باشند.

 

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره اینکه گفته می‌شود ذوب‌آهن، پیکان و فولاد با الهامی مذاکره داشته‌اند، اظهار کرد: به تمام باشگاه‌ها می‌گویم که آقای الهامی با باشگاه نساجی قرارداد بسته و با آقای حدادیان به توافق رسیده‌اند.

 

 

1625549

 

 

او تاکید کرد: خواهشا باشگاه‌ها دیگر سراغ سرمربی تیم ما نیایند و روی این موضوع کار نکنند و فکر و برنامه ما را بهم نزنند. این روش مذاکره آقایان قشنگ نیست که دنبال سرمربی تیم ما باشند.

 

سیف‌الله‌پور خطاب به مدیران باشگاه‌های خواهان الهامی عنوان کرد: آقا ساکت به تعهد و حرفی که زده پابرجاست و لطفا دیگر به این موضوع ورود نکنند. آقای الهامی سرمربی فصل آینده نساجی است و نباید با ایشان صحبت کنند.

 

مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم گفت: آقای الهامی لیست بازیکنان مدنظرشان را به ما ارائه کرده‌اند و ما هم در حال مذاکره هستیم تا نفرات این لیست را جذب کنیم. آقای الهامی با آقای حدادیان به توافق رسیده‌اند و بنابر لیستی که ایشان داده‌اند، در نقل و انتقالات فعالیت داریم.

دیدگاه‌ها