کد خبر : 1773550 | 20 مرداد 1400 ساعت 13:31 | 17.5K بازدید | 6 دیدگاه

آخرین وضعیت آکادمی پرسپولیس با توضیح خلیلی

مدیر آکادمی پرسپولیس در شرایطی که میزبان مدیرعامل این باشگاه بود، به توضیح درباره شرایط آن پرداخت.

آخرین وضعیت آکادمی پرسپولیس با توضیح خلیلی

به گزارش "ورزش سه"، مدیر عامل، مدیر اجرایی و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس عصر دیروز از آکادمی سرخپوشان پایتخت در ورزشگاه شهید درفشی‌فر بازدید به عمل آورده و جلسه‌ای را با مدیر آکادمی، کادر فنی، کادر پزشکی کلیه رده‌های سنی فوتبال برگزار کردند.


جعفر سمیعی به همراه ابراهیم شکوری و کاوه علی اسماعیلی، بعدازظهر امروز سه‌شنبه طی بازدیدی از آکادمی فوتبال باشگاه، با محسن خلیلی مدیر آکادمی و کلیه اعضای کادرفنی چهار رده سنی فوتبال باشگاه دیدار و گفتگو کردند.


در جریان این جلسه، خلیلی مدیر آکادمی باشگاه با استفاده از تصاویر ویدئویی و توضیح روی پاورپوینت، گزارش کاملی از شرایط تیم‌های پایه داد. موضوعاتی مثل شرایط تست‌گیری، شکل گیری ثبت قراردادها، شرح وظایف سرپرستان، اضافه شدن بخش‌هایی چون پزشکی‌ورزشی و روانشناسی برای تیم‌های پایه، برنامه‌ریزی برای آینده آکادمی، ایجاد امکانات فنی برای پیشرفت آکادمی و رسیدن به استانداردهای بین‌المللی، راه‌اندازی سایت و پیج آکادمی و... مورد بحث توسط خلیلی قرار گرفت. اتفاقاتی که از 8 تیرماه تا به حال رقم خورده و در نوع خود، منحصربه فرد، به نظر می‌رسد.


در ادامه این نشست، مربیان و سرپرستان تیم‌های پایه پرسپولیس به صحبت پرداخته و از بهبود وضعیت آکادمی تقدیر و تشکر کردند.

 

1633386


رضا جباری سرمربی تیم نوجوانان در این جلسه گفت: با احترامی که برای آقای پنجعلی قائل هستم، باید بگویم شرایط و امکانات سال گذشته با امسال اصلا قابل مقایسه نیست و اگر پارسال این امکانات  20 بود، امسال 90 است.


اسماعیل حلالی سرمربی تیم امید نیز عنوان کرد: امکانات باشگاه طی این سال‌ها قابل مقایسه با این فصل نیست. تجهیزات و امکانات لازم، جملگی در اختیار است. من قبلا هم در این بخش فعالیت داشتم و حالا می‌بینم که بهترین وضعیت ممکن رقم خورده و امیدواریم در طول فصل، این شرایط را ببینیم.


ادموند بزیک سرمربی تیم جوانان در ادامه، از نظم و انضباط امور و تجهیزات برای تیم‌های پایه تقدیر کرده و ابراز امیدواری نمود مدیر آکادمی و مدیریت محترم باشگاه این روند را ادامه دهند. او گفت: با حمایتی که از سوی مدیرعامل باشگاه در بخش آکادمی می‌بینیم و همچنین انتخاب‌هایی که از طرف ابراهیم شکوری و محسن خلیلی انجام شده، نسبت به آینده امیدواریم.


آرفی سرمربی تیم نونهالان نیز از مشکلات تیم نونهالان گفت و بیان کرد: برای تشکیل این رده سنی نمی‌توان از بازیکنان دیگر رده‌ها بهره برد و باید با آموزش صحیح و استعدادیابی این رده بتوانیم در حد و اندازه‌های باشگاه باشیم. او ابراز امیدواری کرد که امسال نتایج خوبی کسب گردد.


در بخش پایانی این جلسه، جعفر سمیعی مدیر عامل باشگاه، از مدیر و اعضای مجموعه آکادمی به دلیل ارائه اطلاعات و گزارشات مفید، ابراز تشکر کرد. او در خصوص روند رو به رشد این آکادمی گفت: ما به دلیل مشکلات زیاد باشگاه هنوز نتوانسته‌ایم آنچه را که در نظر داشته و داریم را به مورد اجرا بگذاریم اما باید تلاش کنیم تا این مجموعه به استانداردهای لازم برسد.


سمیعی با تقدیر از تلاش مربیان تیم، ادامه داد: یکسری مشکلات همیشه وجود داشته ولی ما درصدد هستیم تا آن را ریشه‌کن کنیم. این موضوع برای همه ما یک دغدغه است. شاید برخی بگویند فقط بازیکنان و خانواده آنها درگیر اخبار آکادمی هستند اما برای من، شرایط کاملا متفاوت است و می‌خواهم کاری ماندگار انجام بدهم. کم و کاستی ها را می‌دانم و برای حل آن، نقشه و برنامه دارم. انتخاب‌هایی که انجام شده، نشانگر همین تفکر در باشگاه است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: همان طور که رسیدگی به وضعیت تیم اصلی، جزو دغدغه های من است، حمایت از آکادمی هم جزو مهم ترین دلمشغولی‌های بوده و خواهد بود. ما در فصل قبل هم تلاش کردیم که حمایت کاملی از آکادمی داشته باشیم. حتی شخصا از محمد پنجعلی درخواست کردم که ایشان هم در تیم مدیریت آکادمی باقی بمانند اما ایشان تفکرات دیگری داشتند که برای من محترم است. به هر حال، حمایت ما از تیم‌های آکادمی ادامه دارد. همین که یک فضای خوب ساخته شده تا بتوانیم دور هم بنشینیم و در مورد آکادمی صحبت کنیم، نشانه خوبی برای آینده است. امیدوارم شما هم با کسب نتایج درخشان، اتفاقات خوبی را رقم بزنید.


در بخش دیگری از این بازدید و جلسه، از راه‌اندازی بخش پزشکی و تغذیه بازیکنان در آکادمی گزارش و اطلاعاتی از جمله تست کرونا، رعایت پروتکل‌ها، توصیه‌های پزشکی برای حفظ روند سلامتی و تقویت بدنی ارائه شد.

دیدگاه‌ها