کد خبر : 1773559 | 20 مرداد 1400 ساعت 13:57 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

آذری درست گفت و استقلال بی کس و کار به اهواز رفت

امیرآبادی: ناکامی استقلال مدیرانش را ناراحت نکرد

مدافع اسبق استقلال مدعی است که تیم مدیریتی به خوبی نتوانسته شرایط را برای موفقیت آبی‌ها فراهم سازد.

امیرآبادی: ناکامی استقلال مدیرانش را ناراحت نکرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی امیرآبادی، مدافع سابق استقلال درباره ناکامی این تیم در فینال جام حذفی می‌گوید: شکست استقلال در فینال جام حذفی چندان هم باعث ناراحتی برخی که در راس کار هستند، نشد. در این مدت مجیدی به تنهایی بار استقلال را بر دوش گرفته بود و به نظر می رسید برخی هر کاری از دستشان بر می آمد انجام دادند تا استقلال نتواند قهرمان جام حذفی شود. باید برای وضعیت فعلی استقلال چاره‌ای اندیشیده شود. اگر قرار است استقلال از بحرانی که به آن دچار شده خارج شود باید فکری اساسی به حال ساختار این باشگاه کرد.

 

وی ادامه داد: برخی از عملکرد بازیکنان انتقاد می‌کنند اما همه چیز تقصیر بازیکنان نیست. نفرات تیم هایی مثل فولاد پرسپولیس و سپاهان را ببینید که چطور با جان و دل برای تیم‌های خود بازی می‌کنند. آنها می‌دانند مدیریت پشت بازیکن است و بازیکن هم به حقوقش می‌رسد هم حمایت می‌شود اما بازیکنی که یک فصل در استقلال به او اهمیتی داده نشده و حقوقش را دریافت نکرده طبیعی است که نتواند با تمام وجود برای تیمش بازی کند. من با حرف آذری که گفت استقلال بی کس و کار به اصفهان رفته بود کاملاً موافقم.

مدافع اسبق آبی‌ها با اشاره به مشکلات و ضعف‌های مدیریتی این تیم گفت: مگر می شود تیمی با این وضعیت برود در فینال بازی کند و قهرمان شود. متاسفانه در استقلال پشتیبانی از کادر فنی و بازیکنان وجود ندارد. بازیکنی که نه تکلیف مطالباتش در فصلی که تمام شده مشخص شده و نه وضعیت تمدید قراردادش معلوم است نمی‌تواند با تمرکز به میدان برود. متاسفانه مسائل حاشیه‌ای و ضعف های مدیریتی بر استقلال آنقدر پررنگ است که همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد.

 

وی درباره اینکه مجیدی از کادرفنی کاملی بهره نبرده و این موضوع را پیروز قربانی به آن اشاره کرده گفت: در این باره نظری ندارم چون این سلیقه شخص سرمربی است. یک مربی دوست دارد 10 دستیار داشته و یکی هم می خواهد نیمکت خلوت باشد. در این باره فقط سلیقه سرمربی مهم است و نمی‌توان به کسی خرده گرفت. قطعاً نبودن مجیدی در دیدار با فولاد کنار زمین روی کیفیت فنی استقلال تاثیرگذار بود. بازیکن در طول فصل به یک صدا عادت می کند و به اعتقادم نبودن مجیدی در کنار زمین باعث شد بازیکنان کیفیت همیشگی را نداشته باشند.


امیرآبادی با ابراز امیدواری برای تقویت تیم برای فصل آتی و جبران این ناکامی گفت: مدیران باید زودتر از این‌ها به فکر تمدید قرارداد بازیکنانش می‌افتادند. مدیریت باشگاه باید قبل از پایان لیگ یا حداکثر فردای آخرین دیدار استقلال در لیگ تکلیف قرارداد بازیکنان را روشن می‌کرد. قطعاً بازیکنان استقلال اگر تکلیفشان با این تیم مشخص شده بود در دیدار با فولاد طور دیگری بازی می‌کردند. هواداران باید منطقی باشند اگر بازیکنی به خاطر شرایط مدیریتی و مالی این باشگاه دست تصمیم به جدایی می گیرد یا بازیکنی با این وضعیت حاضر نیست به استقلال بیاید باید آنها را درک کرد. نمی‌توان به این بازیکنان خرده گرفت. طبیعی است که فوتبالیست به فکر درآمد خود باشد.

دیدگاه‌ها