کد خبر : 1773905 | 23 مرداد 1400 ساعت 00:58 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

گلادباخ 1-1 بایرن: توقف ناگلزمان در اولین قدم

بایرن مونیخ در اولین دیدار از فصل جدید بوندس‌لیگا در خانه گلادباخ به تساوی 1-1 رضایت داد.

گلادباخ 1-1 بایرن: توقف ناگلزمان در اولین قدم

به گزارش "ورزش سه"، امشب بایرن در اولین دیدار فصل جدید بوندس لیگا میهمان گلادباخ بود و پس از اینکه با گل دقیقه 10 السان پله‌آ عقب افتاد، در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد.

گلادباخ بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 3، روی پاس پله‌ا، این هرمان بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه نویر به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد بار دیگر گلادباخ صاحب موقعیت شد اما این بار حضور به موقع کیمیچ مانع از این شد که دروازه بایرن با خطر مواجه شود.

در دقیقه 7 نوبت بایرنی ها بود که صاحب اولین موقعیت شان بشوند اما گنابری که با پاس لواندوفسککی صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به بیرون زد؛ ضمن اینکه داور هم این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

سرانجام برتری گلاباخ در دقیقه 10 نتیجه داد و این تیم به گل رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که پاس اشتیندل با تعلل دایو اوپامکانو به السان پله‌آ رسید و او هم با یک شوت دقیق کار را تمام کرد.

 

1634011

 

بعد از این گل بایرنی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 14، روی همکاری گنابری و توماس مولر، این لواندوفسکی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او را یان زومر با یک واکنش به موقعیت دفع کرد.

در ادامه باز هم این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع فشرده گلادباخ، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

تا اینکه در دقیقه 26، روی ارسال آلفونسو دیویس، بار دیگر لواندوفسکی صاحب موقعیت شد ولی باز هم ضربه او را زومر دفع کرد.

فشار حملات بایرن ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب چند موقعیت خوب دیگر هم شد اما هر بار ضربات بازیکنان این تیم را زومر با عکس العمل های دیدنی برگشت داد تا اینکه در دقیقه 42، سرانجام باواریایی ها به گل تساوی رسیدند.

روی یک ضربه کرنر بود که ارسال دیدنی کیمیچ مقابل دروازه به لواندوفسکی رسید و ضربه والی او از کنار دست‌های زومر وارد دروازه شد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

1634009

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقیقه 52 بود که روی ارسال سانه، لواندوفسکی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او دقیقا به جایی رفت که زومر حضور داشت.

دو دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد، گلادباخ می توانست به گل دوم برسد ولی ضربه سر لاینتر به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن نوبت بایرنی ها بود که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشته باشند و در دقیقه 60، همه چیز برای گل دوم لواندوفسکی فراهم بود اما باز هم واکنش تماشایی زومر، دروازه گلادباخ را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 77، چیزی نمانده بود که گلادباخ به گل دوم برسد ولی تورام نتوانست از این فرصت خوب استفاده کند و دروازه بایرن برای بار دوم باز نشد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری در دقایق پایانی ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها