کد خبر : 1773915 | 23 مرداد 1400 ساعت 09:31 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

ناگلسمان: می توانستیم دو بار دیگر به گل برسیم

یولیان ناگلسمان، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد تیمش باید در ضدحملات با نفرات بیشتری در محوطه جریمه حریف حاضر شود.

ناگلسمان: می توانستیم دو بار دیگر به گل برسیم

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج نه چندان خوب بایرن مونیخ در دیدارهای تدارکاتی در اولین مسابقه فصل این تیم در بوندسلیگا نیز تکرار شد و آنها برابر گلادباخ در هفته نخست به تساوی 1-1 دست یافت. یولیان ناگلسمان در پایان این مسابقه اعتراف کرد از این نتیجه راضی نیست و موارد زیادی باید مورد تجزیه و تحلیل کادر فنی بایرن مونیخ قرار بگیرد.

 

یولیان ناگلسمان گفت: "ما شروع خوبی در نیمه اول دیدار مقابل گلادباخ نداشتیم. خیلی راحت توپ را از دست می دادیم و به همین علت مجبور به عقب نشینی شدیم. اما در 20 دقیقه پایانی نیمه نخست عملکرد خوبی ارائه داده و در نتیجه به گل اول نیز دست یافتیم. همچنین در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم نیز درخشان بازی کردیم و می توانستیم دو بار دیگر دروازخ گلادباخ را باز کنیم که البته این اتفاق رخ نداد.

 

1634025

 

البته که از کسب نتیجه تساوی در این دیدار راضی نیستیم. دیدار برابر گلادباخ پرحادثه بود و برای ما مربیان موارد زیادی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد. هر دو تیم در برخی موارد عملکرد خوبی داشتند، اما ما باید در ضد حملات خود تهاجمی تر عمل کرده و با تعداد نفرات بیشتری حمله کنیم. ما برای کسب سه امتیاز به میدان رفته و قصد داشتیم اتفاقات مسابقه را تعیین کنیم، اما در نهایت و با توجه شرایط فیزیکی بازیکنان، عملکرد ما برای کسب پیروزی به اندازه کافی خوب نبود.

 

صحنه مشکوک پنالتی گلادباخ؟ "من فکر می کنم وقتی داور در زمین حضور داشته و تکنولوژی کمک ویدیویی نیز وجود دارد، تصمیمات عادلانه خواهد بود. شاهد حضور هواداران نیز در استادیوم بودیم که این موضوع هیجانات ذهنی را تقویت می کنند. من فکر می کنم در چنین صحنه هایی بدون طرفداران جنجال ایجاد می شود."

دیدگاه‌ها