کد خبر : 1773976 | 23 مرداد 1400 ساعت 15:20 | 72.7K بازدید | 6 دیدگاه

رفت و برگشت هشت ساعته گلر پرسپولیس به تبریز

بازداشت و دستبند زدن به لک دروغ بود

دروازه‌بان پرسپولیس بخاطر شکایت توپ‌جمع‌کن تبریزی در دادسرای این شهر حاضر شد و ظهر امروز به تهران بازگشت.

بازداشت و دستبند زدن به لک دروغ بود

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقی که در جریان دیدار ماشین‌سازی و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر بین حامد لک و توپ‌جمع‌کن تبریزی ورزشگاه بنیان دیزل اتفاق افتاد، موجب شد تا دروازه‌بان سرخ‌پوشان پایتخت با شکایت طرف مقابل خود مواجه شود.

 

توپ‌جمع‌کن تبریزی پس از آن مسابقه تصمیم به شکایت از حامد لک گرفت و به همین دلیل این دروازه‌بان امروز در مجتمع قضایی شهید بهشتی تبریز حاضر شد و توضیحات لازم را به قاضی پرونده ارائه کرد.

 

بنابر شنیده خبرنگار ما، حامد لک با پرواز ساعت ۰۵:۳۰ صبح امروز، از تهران به تبریز رفته و در اولین ساعت اداری در دادسرای این شهر حاضر شده و پس از انجام امور اداری، دیداری هم با قاضی پرونده داشته و دفاعیات خود را ارائه کرده است.

 

اما در حالی که حامد لک تا حدود ساعت ۱۲ در مجتمع قضایی شهید بهشتی تبریز مشغول انجام امور این شکایت بود، یک وکیل تبریزی در مصاحبه‌ای عجیب اظهار کرد به دروازه‌بان پرسپولیس دستبند زده‌اند و در گفت‌وگوی خود با یکی از رسانه‌ها عنوان کرد: «صبح امروز دروازه‌بان پرسپولیس به دنبال پیگیری قضایی و همکاری پلیس فتا و دستگاه قضایی استان در شعبه ۲۷ دادسرای تبریز تفهیم اتهام شد. دقایقی پیش نیز وی با دستبند در اتاق دادستان عمومی و انقلاب تبریز حاضر شد و پس از آن گویا قرار بازداشت موقت صادر شده است.»

بررسی خبرنگار ما نشان می‌دهد ادعای وکیل تبریزی شایعه‌سازی بوده و او به نوعی خواسته در فضای مجازی هم جلب توجه کند، آن هم در حالی که حامد لک حدود ساعت ۱۲ از مجتمع قضایی شهید بهشتی تبریز خارج شد و قبل از ساعت ۱۳ با یک پرواز به تهران بازگشت.

 

از طرف دیگر، ادعای وکیل تبریزی مبنی بر اینکه پلیس فتا و دستگاه قضایی مستقیما این موضوع را پیگیری کرده‌اند، صحت نداشته و تنها شاکی دروازه‌بان پرسپولیس، همان توپ‌جمع‌کن پشت دروازه او در دیدار با ماشین‌سازی بوده است.

 

قاضی این پرونده مطابق سایر پرونده‌های قضایی، پس از شنیدن اظهارات طرف دوم که حامد لک است، تا روزهای آینده رای لازم را صادر خواهد کرد و عنوان نمودن بازداشت کاملا رد شده است.

 

اما جدا از این موضوعات، شنیده‌های "ورزش سه" حاکی از آن است که حامد لک قصد دارد از وکیل تبریزی و یک کانال خاص که بدون منبع موثق این خبر را منتشر کرده، شکایت کند و همچنین باشگاه پرسپولیس نیز به دنبال پیگیری جدی این شایعه‌سازی است.

دیدگاه‌ها