کد خبر : 1774047 | 23 مرداد 1400 ساعت 19:47 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش دو کاپیتان‌بایرن به توقف در گام اول بوندسلیگا

مانوئل نویر و توماس مولر، کاپیتان‌های باتجربه بایرن مونیخ به توقف این تیم در گام اول بوندسلیگا واکنش نشان دادند.

واکنش دو کاپیتان‌بایرن به توقف در گام اول بوندسلیگا

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته اولین بازی فصل 22-2021 بوندسلیگا را با سرمربی تازه وارد و جوان خود یعنی یولیان ناگلزمان پشت سر گذاشت و در خانه مونشن گلادباخ با تساوی 1-1 متوقف شد. این در حالی است که بایرن در مسابقات پیش فصل نیز به پیروزی نرسیده بود تا ناگلزمان همچنان در حسرت اولین برد خود باواریایی‌ها باقی مانده باشد.

 

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ در واکنش به توقف برابر مونشن گلادباخ گفت: "البته این نتیجه ای نبود که ما به دنبال آن بودیم. ما با یک گل عقب افتادیم اما از دقیقه 25 به بعد عملکرد بهتری ارائه دادیم. بازی بسیار فشرده ای بود اما به مرور بهتر شدیم و نهایتاً در کمال شایستگی توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. ما باید این تساوی را بپذیریم و اکنون به بازی سوپرجام مقابل دورتموند فکر کنیم."

 

 

1634200

 

 

کاپیتان دوم بایرن مونیخ یعنی توماس مولر نیز گفت: "ما می توانستیم نتیجه بهتری به دست بیاوریم. اما از طرف دیگر گلادباخ نیز می‌توانست یک گل دیگر به ثمر برساند. متاسفانه ما نتوانستیم از موقعیت های خود بهترین استفاده را بکنیم. با این حال به طور کلی فوتبال خوبی بازی کردیم و شرایط را تحت کنترل خود داشتیم. ما باید روی برخی نقاط ضعف خود کار کنیم و قطعاً تا قبل از بازی سه‌شنبه بهتر خواهیم شد."

 

 

1634198

دیدگاه‌ها