کد خبر : 1774072 | 23 مرداد 1400 ساعت 23:04 | 59.9K بازدید | 13 دیدگاه

خط و نشان برای لواندوفسکی و دیگر رقبا

شروع قهرمانانه؛ این غول‌نروژی مهارناپذیر است(عکس)

ارلینگ هالند امروز موفق شد در دیدار دورتموند برابر فرانکفورت آمار دو گل و دو پاس گل را به ثبت رساند.

شروع قهرمانانه؛ این غول‌نروژی مهارناپذیر است(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند در ترکیب سالزبورگ چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این غول نروژی دوخته شد اما نهایتاً این دورتموند بود که توانست گوی سبقت را از سایر رقبا برباید و او را به خدمت بگیرد.

 

بدون شک ارلینگ هالند در دو فصل گذشته بهترین بازیکن دورتموند بوده و نمایش های خیره کننده او باعث شده که حتی بسیاری از این بازیکن در کنار کیلیان امباپه به عنوان جانشینان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یاد کنند.

 

ستاره نروژی در فصل گذشته آمار شگفت انگیز 27 گل زده و شش پاس گل را از خود به ثبت رساند اما نهایتاً پایین‌تر از روبرت لواندوفسکی 41 گله قرار گرفت. با این حال به نظر می رسد که ستاره نروژی در این فصل اسب خود را زین کرده تا عملکردی بهتر از فصل قبل را به نمایش بگذارد.

 

دورتموند امروز در هفته اول رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف فرانکفورت رفت و نهایتاً موفق شد با نتیجه 5-1 حریف خود را شکست دهد. بردی که در آن ارلینگ هالند نقش اساسی را ایفا کرد و با ثبت دو گل و دو پاس گل رقم زننده شروع طوفانی زنبورها و البته خودش در بوندسلیگا شد.

 

 

1634264

 

1634265

 

1634266

 

1634261

 

1634262

 

 

گفتنی است در نقل و انتقالات تابستانی امسال شایعات زیادی در رابطه با علاقه بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی به ارلینگ هالند وجود داشت و حتی هنوز هم چنین اخباری در اطراف او وجود دارد اما بعید به نظر می‌رسد که دورتموند حداقل امسال اجازه جدایی او را صادر کند.

دیدگاه‌ها