کد خبر : 1774208 | 24 مرداد 1400 ساعت 19:23 | 19.7K بازدید | 1 دیدگاه

ده روسی:

فکر می‌کنم روزی سرمربی رم خواهم شد

دانیاله ده‌روسی، اسطوره باشگاه رم، ابراز امیدواری کرد که روزی سرمربیگری این تیم را برعهده بگیرد.

فکر می‌کنم روزی سرمربی رم خواهم شد

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان سابق رم پیش از آغاز رقابت‌های یورو به جمع کادرفنی روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا اضافه شد و به نظر می‌رسد که حضور او در موفقیت و قهرمانی آنها در مسابقات یورو تاثیر گذار بود. دانیاله ده‌روسی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه رم محسوب می‌شود و اکنون در مصاحبه ای درباره احتمال سرمربیگری در این تیم صحبت کرده است.

 

ده‌روسی گفت: "همه می دانند که رم برای من معنای بسیار زیادی دارد. من عشق پر شور و خالصی نسبت به این باشگاه دارم. البته من دوست دارم که وقتی آماده سرمربی گری رم شدم هدایت این باشگاه را برعهده بگیرم. همچنین این شغل را به خاطر ارزش بالایم در مربیگری بدست بیاورم نه اینکه صرفاً قبلا بازیکن این باشگاه بوده‌ام.

 

من فکر می کنم یک روز این اتفاق می افتد.  اما این یک خواسته است نه وسواس. اکنون می خواهم تجربیات خود را در ایتالیا و خارج از آن داشته باشم."

 

 

1419986

 

 

ده‌روسی در باره تجربه حضور خود در تیم ملی ایتالیا نیز گفت: " تیم ملی به من اجازه داد که یک تجربه فراموش نشدنی را پشت سر بگذارم. من همیشه مدیون تیم ملی هستم اما مشخص است که می خواهم چه کار کنم. می خواهم مربیگری کنم.  هرچقدر هم عجیب به نظر برسد چون من فقط 38 سال دارم و هرگز روی نیمکت ننشسته ام اما احساس آمادگی می کنم."

دیدگاه‌ها