کد خبر : 1774248 | 24 مرداد 1400 ساعت 22:06 | 22.4K بازدید | 1 دیدگاه

گلزنی را از سردار گرفتند؛

فرار دیدنی آزمون ۳ امتیازی نشد

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در دیدار با لوکوموتیو مسکو موثر کار کرد که بازی خوب او همراه با برد نبود.

فرار دیدنی آزمون ۳ امتیازی نشد

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که مثل سه بازی اخیرش سردار آزمون را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۹ امروز(به وقت ایران) به مصاف تیم رده چهارمی و بدون شکست لوکوموتیو مسکو رفت.

 

زنیت سنت‌پترزبورگ پس از سه پیروزی پیاپی امروز هم به دنبال کسب یک برد دیگر و ادامه صدرنشینی در لیگ برتر روسیه بود، اما اخراج کوژیائف در دقیقه ۵۰ کار یاران آزمون در زمین لوکوموتیو مسکو را سخت‌تر کرد.

 

مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که علاوه بر گلزنی در سوپر جام، در سه هفته ابتدایی فصل لیگ برتر روسیه نیز ۴ گل به ثمر رسانده بود، امشب هم انگیزه زیادی برای درخشش برابر لوکوموتیو مسکو داشت که این کار را با گرفتن یک پنالتی انجام داد.

 

 

 

1634611

 

سردار آزمون که در دقیقه ۵۲ نخستین کارت زرد فصل خود را گرفته بود، در دقیقه ۸۳ یک فرار سریع از بین دو مدافع لوکوموتیو مسکو انجام داد و پس از آن قصد داشت گیلهرمه، دروازه‌بان این تیم را هم دریبل کند که او با دست مهاجم ایرانی زنیت را متوقف کرد تا یک پنالتی به سود این تیم اعلام شود.

 

پنالتی به دست آمده برای زنیت سنت‌پترزبورگ به آزمون داده نشد تا سوتورمین پشت توپ بایستد و آن را با عبور از زیر دستان دروازه‌بان لوکوموتیو مسکو تبدیل به گل کند.

 

ستاره ایرانی زنیت در دقیقه ۸۸ از ترکیب تیمش خارج شد که دو دقیقه پس از بیرون رفتن او از زمین، لوکوموتیو مسکو توانست گل تساوی را به ثمر رساند تا یاران سردار به جای سه امتیاز، تنها صاحب یک امتیاز شوند.

 

 

1634613

 

 

زنیت سنت‌پترزبورگ پس از سه پیروزی متوالی، با تساوی یک بر یک مقابل لوکوموتیو مسکو به کارش پایان داد، اما با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و همچنان صدرنشین لیگ برتر روسیه ماند.

 

سردار آزمون، ستاره ایرانی زنیت که پس از ۴ گل در سه هفته اخیر و دادن یک پاس گل در مسابقه امروز مقابل لوکوموتیو مسکو توانست یک پنالتی بگیرد، در پایان بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.

دیدگاه‌ها