کد خبر : 1774332 | 25 مرداد 1400 ساعت 13:18 | 34.3K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش کومان به برد پر گل بارسا بدون لیونل مسی

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، می گوید که دیگر تیمش یک بازیکن تعیین کننده مثل لیونل مسی را در اختیار ندارد و مجبور است با کارهای تیمی موقعیت ایجاد کند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه شهر پاریس روزهای پر جنب و جوشی را به خاطر لیونل مسی پشت سر گذاشت، دیروز بالاخره شرایط کمی آرام شد اما در عین حال فوق ستاره آرژانتینی در یک مکان خصوصی حاضر شد؛ جایی که او در کنار دیگر ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن، البته به جز کیلیان امباپه، تولد هافبک این تیم یعنی آندر هررا جشن گرفتند.

 

1634799

 

این در حالی است که لیونل مسی شنبه شب اولین حضور خود در پارک دو پرنس را تجربه کرد و در مقابل هزاران سال هواداران تیم فرانسوی معارفه شد. همچنین به نظر می‌رسد که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مسی می‌تواند روز جمعه اولین بازی خود را برای PSG برابر برست انجام دهد.

 

1634809

 

در حالی که مسی اولین یکشنبه خود را به عنوان بازیکن PSG در پاریس پشت سر گذاشت، تیم سابق او یعنی بارسلونا دیدار هفته اول خود در لالیگا را مقابل رئال سوسیداد انجام داد. جایی که هواداران حاضر در استادیوم در دقیقه 10 بازی به اسطوره آرژانتینی باشگاه ادای احترام کردند. علاوه بر این پلاکاردهایی در دست هواداران دیده می شد که بابت جدایی لیونل مسی به رئیس باشگاه یعنی خوان لاپورتا حمله کرده بودند.

 

1634794

 

اگرچه بارسلونا موفق شد با نتیجه پرگل 4-2 رئال سوسیداد را شکست دهد اما با این حال سرمربی این تیم یعنی رونالد کومان به صحبت درباره مسی پرداخت و گفت: "درست است که ما حالا کمی تیمی تر بازی می‌کنیم اما من ترجیح می دادم که مسی را در تیم داشته باشم. ما حالا بازیکنی نداریم که به تنهایی بتواند نتیجه بازی ها را تعیین کند و بیشتر باید به صورت تیمی موقعیت ایجاد کنیم. البته امروز شرایط خوب پیش رفت و چهار گل زدیم."

 

 

دیدگاه‌ها