کد خبر : 1774344 | 25 مرداد 1400 ساعت 18:10 | 85.5K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش کیکر

ستاره آلمانی قربانی جدید انتقال لیونل مسی؟

برای یولیان دراکسلر ستاره آلمانی پی اس جی پیشنهاد مالی خوبی رسیده و شاید باشگاه پاریسی او را واگذار کند.

ستاره آلمانی قربانی جدید انتقال لیونل مسی؟

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی تا به اینجای نقل و انتقالات توفانی کار کرده و توانسته اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم، سرخیو راموس، لیونل مسی و جیجو دوناروما را جذب کند. باشگاه پاریسی تنها برای اشرف حکیمی 60 میلیون یورو هزینه کرد و دیگر بازیکنان را آزاد به خدمت گرفته؛ هرچند که به همگی دستمزدی بالا پرداخت می کند.

 

 

1634831

 

 

تنها میچل باکر بوده که با 7 میلیون یورو از پی اس جی جدا و راهی لورکوزن شده و این باشگاه برای رعایت فرپلی مالی نیاز به فروش یا انتقال قرضی چند بازیکن دیگرش دارد.

طبق ادعای کیکر، یولیان دراکسلر هافبک تهاجمی آلمانی پی اس جی احتمالا جزو جدا شده های تابستانی خواهد بود. لورکوزن پس از باکر اکنون برای دراکسلر نیز پیشنهاد داده و قصد دارد 20 میلیون یورو برای ستاره سابق شالکه و ولفسبورگ پرداخت کند. انتقالی که از هر جهت به سود پی اس جی خواهد بود؛ به خصوص که دراکسلر 8 میلیون یورو خالص نیز دستمزد می گیرد.

 

 

1602785

 

 

دراکسلر شنبه شب در بازی هفته دوم لیگ برابر استراسبورگ توانسته بود یکی از 4 گل تیمش را به ثمر برساند و اخیرا تا 2024 نیز قراردادش را تمدید کرده بود. او چندی پیش گفته بود تمایلی برای جدایی ندارد و همچنان می خواهد از فوتبالش در پاریس لذت ببرد.

 

 

دیدگاه‌ها