کد خبر : 1774389 | 25 مرداد 1400 ساعت 18:59 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

فن دایک: صبر کنید، من روبات نیستم!

ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول اعتراف کرد هنوز برای بازگشت به اوج به زمان نیاز دارد.

فن دایک: صبر کنید، من روبات نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته به بدترین شکل ممکن برای ویرژیل فن دایک سپری شد و مصدومیت دشوار در دیدار مقابل اورتون موجب شد او ادامه فصل و رقابت های یورو را نیز از دست بدهد. ویرژیل فن دایک که اخیرا شرایط حضور در میدان را پییدا کرده، در مورد روزهای دشوار ریکاوری و سپری کردن این مصدومیت صحبت کرده است.

 

ویرژیل فن دایک گفت: "تنها بازگشت به زمین پایان این قصه نیست و من هنوز کار دارم. می خواستم از اولین مسابقه بازی کنم، زیرا احساس می کنم به چنین چیزی نیاز داشتم و این باعث پیشرفت من می شود. از نظر خودم و با توجه به شناختی که از شرایطم دارم مسائل زیادی باید در ادامه مسیر بهبود یابد، اما بر حال من روبات نیستم.

 

1634878

 

نمی توانم خیلی سریع به بهترین فرم آمادگی برسم، اما مسئله اصلی این بود که من بازی کردم و اولین مسابقه به دلایل زیادی برایم بسیار احساسی و خیلی سخت بود. در این شرایط و قبل از حضور در میدان، شما شرایط بازی را بارها در ذهن خود تجسم می کنید.

 

از طی کردن همه چیز بیرون از میدان خسته شده بودم و این روند مانع حضورم در زمین شده بود. من مجبور بودم از پس این شرایط بربیایم و احساس می کردم که دوباره شرایط بازی کردن مهیا خواهد شد. من تمرینات خود را به خوبی ادامه داده و بابت بهبود مصدومیت زانویم احساس اعتماد به نفس کردم. این مسیر سختی بود اما من خوشحالم که دوباره موفق به حضور در میدان شدم."

دیدگاه‌ها