کد خبر : 1774473 | 26 مرداد 1400 ساعت 12:34 | 43.7K بازدید | 4 دیدگاه

راز سلفی های عجیب جرارد پیکه فاش شد

جرارد پیکه، ستاره 34 ساله بارسلونا در مورد تصاویر متعدد سلفی خود در اینستاگرام صحبت کرد.

راز سلفی های عجیب جرارد پیکه فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه در هفته های اخیر دست به کار عجیبی زده و هر روز تصویری سلفی از خود در صفحه رسمی اش قرار می دهد. بسیاری از کاربران تصور می کردند این کار جرارد پیکه بخشی از یک قرارداد تجاری این بازیکن با یک کمپانی است، اما حالا این مدافع اسپانیایی فاش کرد بعد از مشورت با ریکی پویگ، هافبک جوان بارسلونا چنین تصمیمی گرفته و ایده خاصی پشت این ماجرا نبوده است.

 

1635003

 

جرارد پیکه گفت: "این تصمیم با ایده ای احمقانه شروع شد و هنوز هم صادقانه می گویم که فکر می کنم این کار خیلی منطقی نیست. من حتی گاهی اوقات نمی دانم از چه عبارتی به عنوان کپشن استفاده کنم. ما دیروز در حال خوردن زیتون بودیم و بنابراین آیکن زیتون را زیر تصویر خود گذاشتم. من یک حساب کاربری درست کرده بود، اما هیچ پستی در آن صفحه قرار نداده بودم.

 

سپس یک بار پیش ریکی پویگ بودم و او در مورد نامزدی و چیزهای دیگری صحبت می کرد که من به او گفتم قصد دارم قرار دادن سری عکس های سلفی خود را شروع کرده و همه رکوردها را بشکنم. اوضاع خوب پیش رفت. بنابراین من فعلا به انجام این کار احمقانه ادامه می دهم. فکر می کنم در نهایت آینده ای در این سلفی ها وجود خواهد داشت."

دیدگاه‌ها