کد خبر : 1774508 | 26 مرداد 1400 ساعت 14:46 | 98.8K بازدید | 6 دیدگاه

تامی آبراهام به رم پیوست؛

رسمی؛ خرید بزرگ مورینیو نهایی شد (عکس)

تامی آبراهام، ستاره 23 ساله و انگلیسی چلسی با رقم 40 میلیون یورو راهی تیم رم ایتالیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، تامی آبراهام که با اضافه شدن ستاره های گران قیمت به خط حمله چلسی فرصتی برای درخشش در ترکیب این تیم نداشت، قراردادی پنج ساله با باشگاه رم تا 30 ژوئن سال 2026 امضا کرده است. تامی آبراهام پیراهن شماره 9 را در تیم جدیدش به تن خواهد کرد. آبراهام چهارمین خرید باشگاه رم در تابستان بعد از روی پاتریسیو، الدور شمورودوف و ماتیاس وینا لقب گرفت.

 

تامی آبراهام پیش از حضور در تیم اول چلسی در تیم هایی چون  سویندون تاون، سوانسی سیتی و استون ویلا به صورت قرضی بازی کرده است. تامی آبراهام اولین بازی ملی خود در تیم ملی  انگلیس را در سال 2017 انجام داده و دو سال بعد در بازی با مونته نگرو اولین گل ملی خود را به ثمر رساند.

 

تامی آبراهام بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "شما می توانید درک کنید که یک باشگاه واقعا شما را می خواهد و رم خیلی سربع برای جذب من ابراز علاقه کرد. رم شایسته مبارزه برای کسب عناوین قهرمان و جام است. من تجربه کسب جام های بزرگ را داشته و می خواهم دوباره در مسابقات مهم حضور داشته باشم. من می خواهم به رم برای رسیدن به این هدف و رسیدن به سطح مورد نظر این باشگاه کمک کنم. افتخار بزرگی است که شماره 9 رم را به تن خواهم کرد و من نمی توانم برای شروع تمرینات و کمک به این تیم صبر کنم."

 

1635066

 

1635065

دیدگاه‌ها