کد خبر : 1774733 | 28 مرداد 1400 ساعت 10:03 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین باز هم بیرون از ترکیب اسپرز؟

اسپیریتو سانتو: نمی‌توانم بگویم کین بازی می‌کند یا نه

هری کین، مهاجم تاتنهام، که قصد پیوستن به شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی را دارد، همچنان در انتظار اولین بازی این فصل خود است.

اسپیریتو سانتو: نمی‌توانم بگویم کین بازی می‌کند یا نه

به گزارش "ورزش سه"، نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی تاتنهام، اظهار داشت که مطمئن نیست هری کین در بازی روز یکشنبه این تیم مقابل وولوز حاضر شود.


کین که همچنان به دنبال انتقال به منچسترسیتی است، در حالی که در انتظار اولین بازی خود در فصل 2021-22 است، به تمرینات اسپرز بازگشت.

 

کاپیتان تیم ملی انگلیس بازی پنجشنبه این تیم در چمپیونزلیگ برابر پاکوش د فریرا را از دست خواهد داد و در صورت عدم بازی مقابل وولوز، در دومین بازی پیاپی در لیگ نیز غایب خواهد بود.

 

1633078


 

اسپیریتو سانتو در کنفرانس مطبوعاتی روز چهارشنبه خود در پاسخ به این سوال که آیا کین برابر ولورهمپتون به زمین خواهد رفت، گفت: "من نمی توانم این سوال را پاسخ دهم. می توانم بگویم که او بهتر و بهتر و بهتر می شود و روز جمعه به گروه می پیوندد. سپس خواهیم دید که اوضاع از چه قرار است.

او از دیروز بهتر است و امیدوارم فردا بباز هم بهتر شود. همه بازیکنانی که تلاش و تمرین می کنند باید این گونه باشند. بهبود و کار بر روی آمادگی جسمی. "

 

سرمربی تاتنهام در پاسخ به این سوال که آیا با کین صحبت می کند، گفت: "ما روزانه با همه بازیکنان صحبت می کنیم. طبیعی است که ما با همه آنها صحبت کنیم."

 

1634941

 

بن دیویس، مدافع چپ اسپرز، درباره کین افزود: "او احتمالا یکی از بهترین مهاجمان جهان است و در حال حاضر  ما تمرین می کند.

بقیه چیزها از کنترل من خارج است، اما مطمئناً شما بیشتر می خواهید که او در تیم باشد تا خارج از تیم."

اگرچه سیتی گفته می شود سیتی پیشنهادی بیش زا 120 میلیون یورویی برای خرید کین دبه تاتنهام داده است، اما اسپرز عزم خود را برای حفظ این بازیکن 28 ساله جزم کرده است.

 

1634692

کین ر هفته گذشته نخستین بازی تاتنهام در لیگ برتر برابر سیتی که به پیروزی 1-0 اسپرز ختم شد در زمین حضور نداشت و هواداران تاتنهام در ورزشگاه خطاب به مهاجم ناراضی خود شعار دادند: "تماشا می‌کنی؟"

 

 

دیدگاه‌ها