کد خبر : 1774812 | 28 مرداد 1400 ساعت 21:34 | 13.2K بازدید | 1 دیدگاه

چهارمی پرتابگر وزنه ایران در قهرمانی جوانان جهان

ارسلان قشقایی در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جوانان جهان چهارم شد.

چهارمی پرتابگر وزنه ایران در قهرمانی جوانان جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در  روز دوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان، عصر امروز (پنجشنبه) ارسلان قشقایی در فینال ماده پرتاب وزنه به رقابت با دیگر ورزشکاران پرداخت و در نهایت چهارم شد. 

 

او در رقابت با ۱۱ پرتابگر دیگر رکورد ۱۹ متر را ثبت کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت. قشقایی موفق شد رکورد شخصی خود را هم ارتقا بدهد. 

 

پیش از این و در رقابت‌های صبح روز دوم دانیال بی‌باک و امیر مقدمی موفق شدند به مرحله نیمه نهایی دوی ۴۰۰ متر بامانع صعود کنند. مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شنبه، ۳۰ مرداد برگزار می‌شود.

 

مطابق با برنامه قرار بود رقابت‌های پرتاب دیسک زنان هم امروز برگزار شود و مهلا محروقی تنها نماینده زن ایران  در این مسابقات کار خود را آغاز کند اما به فردا(جمعه) موکول شد. 

 

در روز نخست هم امیرحسین ماماقانی در پرتاب وزنه به فینال نرسید و علی قاسم بابایی هم در دور مقدماتی دوی ۱۰۰ متر مصدوم شد و موفق به عبور از خط پایان نشد. 

 

محمدرضا رحمانی‌فر (پرتاب دیسک)، صادق صمیمی (پرتاب دیسک)، امیر حسین ماماقانی (پرتاب وزنه)، ارسلان قشقایی (پرتاب وزنه)، امیر مقدمی (۴۰۰متر مانع)، دانیال بی‌باک (۴۰۰متر مانع)، علی قاسم بابایی (۱۰۰متر)، بنیامین یوسفی (۲۰۰متر) و محلا محروقی (پرتاب دیسک) نمایندگان ایران در قهرمانی جهان هستند.

دیدگاه‌ها