کد خبر : 1774835 | 29 مرداد 1400 ساعت 09:53 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

"فاکتور اخساس خوب از بین رفت"

اسپیریتو سانتو: هیچ کس دوست ندارد شکست بخورد

نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی تاتنهام، پس از شکست این تیم در لیگ کنفرانس اروپا گفت که "فاکتور احساس خوب باشگاه" از بین رفته است.

اسپیریتو سانتو: هیچ کس دوست ندارد شکست بخورد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام کار خود در مرحله پلی آف مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا را با شکست 1-0 مقابل پاکوش د فریرا از پرتغال آغاز کرد و نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی پرتغالی باشگاه شمال لندنی، مجبور شد پس از بازی بار دیگر به سوالاتی درباره غیبت هری کین و آینده کاپیتان تاتنهام پاسخ دهد.

 

با تصمیم اسپیریتو سانتو تمام 11 بازیکنی که در پیروزی 1-0 اسپرز مقابل منچسترسیتی در یکشنبه گذشته در زمین حاضر بودند، به علاوه هری کین، برابر پاکوش د فریرا حضور نداشتند!

تاتنهام در پرتغال هیچ ستاره ای در زمین نداشت و بسیار بی مهره و ضعیف به نظر می رسید.

 

1635562

 

لوکاس سیلوا خیلی راحت پشت کریستیان رومرو دوید و توپ ارسالی نونو سانتوس را به گوشه پایینی دروازه تاتنهام چسباند تا تک گل پیروزی بخش تیم میزبان را به ثمر رسانده باشد.

 

نونو گفت: "هیچ کس دوست ندارد در یک بازی شکست بخورد. هیچ کس دوست ندارد خوب بازی نکند. عامل احساس خوب از بین رفت. فوتبال همین است، فراز و نشیب. بازیکنان باید از این شکست بازگردند و بهبود یابند."

 

اسپرز حتی یک شوت درون چارچوب هم نداشت، اما نونو گفت که میزبان را دست کم نگرفته و اگر قرار بود دوباره تصمیم بگیرد، باز هم همین بازیکنان را انتخاب می کند.

 

1635564

 

او گفت: "تصمیم این بود که سعی کنیم فرصت بازی به بازیکنان بدهیم، اجازه دهیم دقایقی بدوند و سطح آمادگی جسمانی را افزایش دهیم. البته سر و شکل گرفتن اوضاع مدتی طول خواهد کشید.

 

من باز هم همین تصمیم را می گرفتم. ما به همه بازیکنان در این فصل نیاز داریم."

 

مبارزات اروپایی آنها در مسابقات جدید درجه سه لیگ کنفرانس اروپا در ماه آگوست به پایان می رسد مگر اینکه آنها در بازی برگشت در روز پنج شنبه آینده در ورزشگاه تاتنهام هاتسپور پیروز شوند.

 

1635565

 

نونو سه خرید تابستانی را در بازی شب گذشته از ابتدا به زمین فرستاد؛ رومرو مدافع، برایان گیل وینگر و پیرلوئیجی گلینی دروازه بان.

 

بازیکنان نوجوان اسپرز نیل جان و دان اسکارلت نیز اولین شروع خود را در این باشگاه تجربه کردند و جی نیل بنت و ماکسیم پاسکوتی هم برای اولین بار به میدان رفتند، اما هیچ عملکرد برجسته ای در بین این بازیکنان وجود نداشت.

 

دوقلوهای همسان مایکل و متیو کریگ 18 ساله، از جمله بازیکنان تعویضی بلا استفاده روی نیمکت بی تجربه تاتنهام بودند.

 

سیتی امیدوار است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی هری کین را به خدمت بگیرد، اما نونو می گوید که او به طور عادی در تاتنهام تمرین می کند تا بتواند در اسرع وقت به زمین برگردد.

 

1635561

 

سرمربی اسپرز در پاسخ به این سوال که آیا می تواند وضعیت این بازیکن 28 ساله را پس از بازی با پاکوش روشن کند، گفت: "او امروز تمرین کرد. او با گروهی از بازیکنان که در انگلیس مانده بودند تمرین کرد.

او خوب تمرین کرد و فردا هم تمرین می کند. وقتی برگردیم به همه بازیکنان ملحق می شود و همگی با هم در کنار هری به عنوان گروه به عنوان گروه کار و تمرین می کنند."

 

نونو نگفت که در بازی برگشت با تیم مشابهی بازی خواهد کرد یا خیر و افزود که او می خواهد ابتدا روی بازی روز یکشنبه لیگ برتر با باشگاه سابقش ولور همپتون تمرکز کند.

 

دیدگاه‌ها