کد خبر : 1774852 | 29 مرداد 1400 ساعت 12:03 | 31.5K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: اودگارد با قراردادی دائمی به آرسنال پیوست

با اعلام رسمی آرسنال، مارتین اودگارد که نیم فصل پیش را به صورت قرضی برای توپچی ها بازی کرده بود، با قراردادی دائمی از رئال مادرید به آرسنال پیوست.

رسمی: اودگارد با قراردادی دائمی به آرسنال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال انتقال مارتین اودگارد از رئال مادرید را تایید کرد تا سرانجام بازیکن مورد علاقه میکل آرتتا، سرمربی توپچی ها، را در اختیار او قرار دهد.

 

اودگارد 22 ساله، پس از درخشش در مدت کوتاهی که در نیم فصل دوم به صورت قرضی در امارات بازی کرده بود، اکنون به صورت دائمی به توپچی ها پیوسته است.

 

1635599

 

گزارش شده که  این بازیکن نروژی با قراردادی در مجموع 41 میلیون یورویی به رختکن آرسنال اضافه شده است.

 

آرتتا امیدوار بود که اودگارد را برای رویارویی با چلسی در دیدار پرحاشیه یکشنبه در لیگ برتر در اختیار داشته باشد، اما در بیانیه ای که در وب سایت آرسنال منتشر شده و امضای قرارداد با ستاره نروژی را اعلام کرده، همچنین گفته شده که او منتظر صدور ویزاست و فعلا قادر بههمراهی توپچی ها نیست.

 

1635292

 

در بیانیه آرسنال آمده است: "ملی پوش نروژی پس از گذراندن نیم فصل دوم فصل گذشته به صورت قرضی با ما، دوباره به تیم ملحق شد. در این مدت او 20 بازی انجام داد و به شکلی قابل توجه در پیروزی ما در لیگ برتر مقابل تاتنهام هاتسپور در ورزشگاه امارات در ماه مارس گلزنی کرد.

 

این بازیکن 22 ساله کار خود را در نروژ با Stromsgodset آغاز کرد، جایی که اولین بازی خود را در 15 سالگی در آوریل سال 2014 انجام داد و به جوان ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در لیگ برتر نروژ حضور داشته است. او در ژانویه سال 2015 با رئال مادرید قرارداد بست و متعاقباً در ماه مه سال 2015 به جوان ترین بازیکن رئالی ها تبدیل شد.

در سه فصل از فصل 18-2017 به بعد مارتین به صورت قرضی با هیرنوین و ویتس آرنهم در هلند بازی کرد و سپس در فصل 20-2019 به اسپانیا باز گشت و به صورت قرضی در رئال سوسیداد بازی کرد و در آنجا به باشگاه کمک کرد تا به فینال کوپا دل ری برسد.

 

1635597

 

این هافبک تهاجمی همچنین 30 بازی برای تیم ملی نروژ انجام داده است و اولین بازی خود را در آگوست 2014سال  انجام داد. او در سن 15 سال و 253 روز جوانترین بازیکنی بود که نماینده تیم ملی بزرگسالان کشورش شد.

مارتین پیراهن شماره 8 ما را بر تن خواهد کرد.

 

همه در آرسنال بازگشت مارتین به باشگاه را خوش آمد می گویند.


 

این انتقال منوط به تکمیل مراحل قانونی و شرایط صدور ویزا است. مارتین برای بازی روز یکشنبه با چلسی در دسترس نخواهد بود و ما منتظر صدور ویزا هستیم تا او برای بازی در تیم در دسترس باشد. "

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها