کد خبر : 1774856 | 29 مرداد 1400 ساعت 12:33 | 43K بازدید | 3 دیدگاه

مایکل و متیو کریگ؛

رفقای فوتبالی را فراموش کنید؛ دوقلوهای همسان تاتنهام

هر زوج و رفیق فوتبالی که تاکنون شنیده اید را فراموش کنید، تاتنهام مایکل و متیو کریگ را دارد که دو برادر 18 ساله و دوقلوی همسان هستند.

رفقای فوتبالی را فراموش کنید؛ دوقلوهای همسان تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در دیدار تاتنهام برابر پاگوش د فریرا در مرحله پلی آف مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا، نام مایکل و متیو کریگ نیز از سوی نونو اسپیریتو سانتو، سرمربی اسپرز، در لیست بازیکنان قرار گرفته بود.

هر چند این دو تمام مدت روی نیمکت نشستند و در حالی شاهد شکست 1-0 تیمشان شدند که به آنها بازی نرسید.

 

1635606

 

دوقلوهای 18 ساله که به فاصله دو دقیقه از یکدیگر در 16 آوریل سال 2003 متولد شدند، در تیم جوانی که نونو برای سفر به پرتغال برگزیرده بود قرار گرفتند و تبدیل به اولین دوقلوهای همسان تاریخ اسپرز شدند که نامشان در لیست بازیکنان تیم اول مردان این باشگاه قرار می گیرد.

 

این دو برادر امسال پس از بازی برای تیم زیر 18 سال در فصل 21-2020، به تیم زیر 23 سال اسپرز ارتقا یافتند و هر دو بازیکن تیم ملی اسکاتلند در سطح جوانان هستند.

 

1635604

 

این دو برادر دوقلو همیشه در اسپرز در کنار هم نبوده اند و آنها در واقع یک سال را در دو تیم رقیب شمال لندنی سپری کردند؛ در حالی که متیو در سطح زیر 12 سال به تاتنهام ملحق شده بود، مایکل در تیم زیر 12 ساله های آرسنال بازی می کرد.

 

متیو در گذشته در گفتگو با وبسایت اسپرز گفته بود: "من خوش شانس هستم زیرا با برادرم بسیار خوب کنار می آیم، پس همیشه کسی را دارم که در صورت نیاز با او صحبت کنم و اگر بخواهم بیرون بروم و یا کاری را انجام دهم، من همیشه کسی را دارم که با او این کار را انجام دهم. اگر او نخواهد کاری را انجام دهد، من او را مجبور می کنم. "

 

1635603

 

مایکل در ادامه صحبت های برادرش گفته بود: "همه بازیکنانی دارند که با هم ارتباط خیلی خوبی دارند و لینک هستند و وقتی شما بخش زیادی از عمرتان را با هم می گذرانید، دیگر می دانید که طرف مقابل در داخل و خارج از زمین از شما چه می خواهد. این به شما درک عمیق تری می دهد که چگونه می توانید با آنها کار کنید تا با تیم بر بازی ها مسلط شوید."

 

 

دیدگاه‌ها