کد خبر : 1774989 | 30 مرداد 1400 ساعت 10:21 | 181.6K بازدید | 29 دیدگاه

تابستان هنوز تمام نشده

گام به گام با انتقال بزرگ امباپه به رئال مادرید! (عکس)

رئال مادرید برنامه ای پنج مرحله ای برای خرید کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن تدوین کرده است.

گام به گام با انتقال بزرگ امباپه به رئال مادرید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه، ستاره جوان و فرانسوی پاری سن ژرمن با این باشگاه یک سال دیگر تمام می شود، اما رئال مادرید قصد دارد به هر ترتیب ممکن در همین فصل تابستان زمینه خرید این بازیکن را فراهم کند.

 

اما در این میان ناصر الخلیفی موضعی متفاوت داشته و همین اخیرا و بعد از جذب لیونل مسی گفت: "امباپه یک پروژه ورزشی بزرگ و موفق می خواست که انتظارات او را برآورده کند و حالا هیچ پروژه بهتری از پاری سن ژرمن وجود ندارد. پس دیگر امباپه بهانه ای برای عدم تمدید نخواهد داشت."

 

1635828

 

نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد این مصاحبه باعث ناراحتی کیلیان امباپه شده و او به هر نحوی خواهان جدایی از پاری سن ژرمن است. در رئال مادرید رختکن این باشگاه به خصوص کریم بنزما برای حضور امباپه لحظه شماری می کند و او نیز تصمیم خود مبنی بر جدایی را قطعی ساخته است. اما مدیران رئال مادرید در فاصله کمتر از دو هفته مانده به پایان یافتن پنجره تابستانی، پله به پله برای خرید امباپه از پاری سن ژرمن برنامه ریزی کرده اند.

 

1- رئال مادرید تا روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی راه مذاکره با باشگاه پاری سن ژرمن را باز گذاشته و آرامش خود را برای جذب کیلیان امباپه حفظ خواهد کرد. تنها 10 روز تا پایان پنجره تابستانی این فصل باقی مانده و با توجه به اینکه جذب این بازیکن اولویت اصلی فلورنتینو پرز است، امکان رخ دادن هر اتفاقی تا روز پایانی وجود دارد.

 

2- باشگاه پاری سن ژرمن در تاریخ 29 آگوست و در لیگ یک فرانسه به مصاف تیم رنس خواهد رفت و رئال مادرید هیچ قصدی مبنی بر دخالت در برنامه های این باشگاه و بهم زدن آرامش اردوی پاریس ندارد. پرز به خوبی می داند که متقاعد کردن پاری سن ژرمن کار آسانی نیست و مذاکرات ادامه خواهد داشت.

 

1633724

 

3- نه رئال مادرید و نه کیلیان امباپه تا آخرین روز بازار تابستانی هرگز قصد ندارند با مصاحبه‌ی خود باعث عصبانیت ناصر الخلیفی شوند. طرفین به خوبی می دانند ناراحت کردن مالک پاری سن زرمن هیچ سودی در جریان مذاکرات نخواهد داشت و به همین دلیل هم برنامه امباپه و هم رئال مادرید حفظ آرامش تا روز پایانی پنجره تابستانی است.

 

4- اما استراتژی رئال مادرید می تواند در روز پایانی تغییر کند. در واقع اگر جریان مذاکرات تا تاریخ 30 آگوست هیچ تغییری نکند، رئال مادرید با یک پیشنهاد بزرگ و قاطع در روز پایانی پنجره تابستانی وارد عمل شده و به هر طریقی زمینه توافق با پاری سن ژرمن و انتقال کیلیان امباپه به مادرید را در همین تابستان فراهم خواهد کرد.

 

5- اما در این میان نظر کیلیان امباپه نیز بسیار مهم است. تنها در صورتی انتقال این ستاره فرانسوی به رئال مادرید قطعی خواهد شد که او تحت هیچ شرایطی پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه پاری سن ژرمن را نپذیرفته و در خصوص موضع خود در رابطه با عدم تمدید قرارداد کاملا جدی و محکم باشد.

 

1635829

دیدگاه‌ها