کد خبر : 1775020 | 30 مرداد 1400 ساعت 12:12 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

مسترز سینسیناتی در نیمه نهایی

سرنوشت متفاوت قهرمانان المپیک؛ جنگ رفقای صمیمی

دور یک چهارم نهایی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی سینسیناتی با صعود هر چهار شانس نخست قهرمانی به نیمه نهایی پس از دوازده سال به اتمام رسید.

به گزارش ورزش سه، در نخستین مسابقه بخش مردان،  اندره روبلف بخت چهارم قهرمانی در دیداری نزدیک موفق شد بنوآ پیر فرانسوی را در سه ست از پیش رو برداشته و راهی نیمه نهایی شود. در دیگر دیدار این مرحله هم دنیل مدودف با نمایشی طوفانی در دیداری که کمتر از یک ساعت به طول انجامید موفق شد پابلو کارنو بوستا از اسپانیا را حذف کند تا علاوه بر صعود به جمع چهار تنیسور برتر، انتقام حذف در المپیک را هم از او بگیرد. مدودف و روبلف که دوستی دیرینه ای باهم دارند در نیمه نهایی به مصاف یکدیگر می روند. 

 

1635860

 

1635865


در بخش دیگر جدول، استفانوس سیتسیپاس بخت دوم قهرمانی توانست فلیکس اوژه الیاسیم را شکست داده و به دور بعد صعود کند. سیتسیپاس باوجود پیروزی در ست اول و رسیدن به امتیاز پایانی در ست دوم،  با از دست دادن تمرکز خود به یکباره ست دوم را واگذار کرد تا بازی به ست تعیین کننده برسد اما سیتسیپاس خیلی زود با بریک کردن گیم سرویس های الیاسیم از نظر ذهنی به مسابقه برگشت و در نهایت با پیروزی شش بر یک در این ست، راهی نیمه نهایی شد. ساشا زورو قهرمان المپیک توکیو و بخت سوم قهرمانی هم با نمایشی کم نقص و قدرتمندانه در کمتر از یک ساعت کسپر رود نروژی را مغلوب امادگی خود کرد تا علاقه مندان به تنیس شاهد یکی از حساس ترین رقابت های فصل بین او و سیتسپاس در مرحله نیمه نهایی باشند. 

 

1635861

 

1635863


در بخش زنان نیز اشلی بارتی مطابق انتظارات کار سختی در برابر باربورا کریچکووا نداشت و در تقابل بین قهرمانان دو گرنداسلم اخیر، این تنیسور استرالیایی بود که در دو ست متوالی حریف اهل چک را از پیش رو برداشت تا حریف انجلیک کربر در نیمه نهایی شود. کربر که شب گذشته با انصراف کویتووا در ست دوم راهی نیمه نهایی شده،  در بهترین فرم سه سال اخیر خود به سر می برد و در ۱۴ مسابقه اخیر خود تنها یک شکست را تجربه کرده که از قضا در نیمه نهایی ویمبلدون و برابر اشلی بارتی بوده است.

 

1635859

 

1635864


در پایین جدول نیز ژیل تایشمن در ادامه شگفتی سازی های خود توانست هموطن خود بلیندا بنچیچ که به عنوان قهرمان المپیک توکیو پای به مسابقات گذاشته بود را در میان تعجب همگان در دو ست شکست بدهد و برای اولین بار به جمع چهار تنیسور برتر یک مسترز راه یابد. در مسابقه دیگر نیز کارولینا پلیشکوا سنت شکنی نکرد و بعد از عقب افتادن در ست نخست با بازگشتی تماشایی توانست ست را با نتیجه ۷-۵ از پائولا بادوسا ببرد. در ست دوم نیز بادوسا پس از واگذاری دو گیم نخست در حالی که به وضوح از آسیب دیدگی شانه رنج می برد از ادامه مسابقه انصراف داد تا بدین ترتیب پلیشکوا و تایشمن برگزار کننده دیدار نیمه نهایی در پایین جدول باشند. 

 

1635862


مرحله نیمه نهایی مسابقات سینسیناتی در حالی امشب در مرکز تنیس لیندر در اوهایو برگزار می شود که جایزه نفر اول بخش مردان ۶۵۵ هزار دلار و جایزه قهرمان زنان، ۲۵۵ هزاردلار خواهد بود. گفتنی است، شما علاقه‌مندان به تنیس می‌توانید مسابقات این مرحله را در سایت و اپلیکیشن آنتن دنبال کنید.

 

1635858

دیدگاه‌ها