کد خبر : 1775032 | 30 مرداد 1400 ساعت 13:04 | 28.1K بازدید | 2 دیدگاه

تجمع هواداران تراکتور مقابل استانداری

گروهی از هواداران تیم تراکتور ظهر امروز مقابل استانداری آذربایجان شرقی تجمع کردند.

تجمع هواداران تراکتور مقابل استانداری

به گزارش "ورزش سه"، جمشید نظمی صبح امروز از دیدار خود و سرمربی تیم با مالک باشگاه در ترکیه خبر داد. او با اعلام این خبر گفت: با تصمیمات اتخاذ شده و تقسیم وظایف انجام گرفته، ان‌شاءالله از امروز کار خود را آغاز خواهیم کرد تا دغدغه‌های فکری موجود در بین مدیران باشگاه و هواداران را به نحو احسن رفع کنیم و با یک تیم خوب وارد مسابقات شویم.

 

با وجود این اتفاق اما گروهی از هواداران تراکتور که از شرایط تیم شان ناراضی هستند با حضور در مقابل استانداری آذربایجان شرقی، خواستار رسیدگی مسئولان شهری و استانی شدند. آنها در حالی از ساعتی پیش مقابل استانداری تجمع کرده اند که گفته می شود با توجه به حالت نیمه تعطیل ادارات در روز شنبه، استاندار آذربایجان شرقی در محل کار خود حضور ندارد.

علی رغم اینکه هنوز مسئولی از استانداری برای پاسخگویی به هواداران در محل حضور نیافته اما این تجمع همچنان ادامه دارد. هواداران تراکتور هفته گذشته در چنین روزی یک تجمع اعتراضی دیگر را مقابل ساختمان باشگاه داشتند.

 

گفتنی است که تیم تراکتور در پایان لیگ برتر 00-99 به رتبه چهارم دست یافت و با توجه به کنار رفتن از جام حذفی پس از شکست مقابل آلومینیوم از کسب سهمیه نیز بازماند. این تیم حدود سه هفته دیگر باید مقابل النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 قرار بگیرد و هنوز فعالیت نقل و انتقالاتی خود را با توجه به مشکلات مالی و پنجره بسته، به صورت جدی آغاز نکرده و فقط شاهد جدایی بازیکنان از این تیم هستیم.

دیدگاه‌ها