کد خبر : 1775102 | 30 مرداد 1400 ساعت 18:45 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

الساندرو فلورنزی:

امروز طعم واقعی حضور کنار پائولو مالدینی را چشیدم

الساندرو فلورنزی، ستاره جدید میلان، از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد.

امروز طعم واقعی حضور کنار پائولو مالدینی را چشیدم

به گزارش "ورزش سه"، میلان تا به اینجای نقل و انتقالات تابستانی عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته است. آنها امروز جذب الساندرو فلورنزی را نیز به شکل رسمی اعلام کردند. روسونری این مدافع ایتالیایی را با قرارداد قرضی و یک ساله به خدمت گرفت. در واقع میلان فعلاً 1 میلیون یورو به رم پرداخت کرد و در پایان فصل می‌تواند با 4 میلیون یوروی دیگر انتقال فلورنزی را به شکل دائمی در بیاورد.

 

الساندرو فلورنزی بعد از معرفی به عنوان بازیکن جدید میلان گفت: "من بیش از هر چیز دیگری از تمایل زیاد میلان برای امضای قرارداد تحت تاثیر قرار گرفتم. آنها بیش از هر تیم دیگری خواهان من بودند، از جمله تیم‌های خارج از کشور؛ بنابراین من تصمیم گرفتم که با اراده و انگیزه زیاد به این تیم بیایم. من نمی‌توانم برای حضور در زمین مسابقه صبر کنم."

 

 

1635956

 

 

فلورنزی در ادامه گفت: "امروز من برای اولین بار طعم ملاقات با پائولو مالدینی را به شکل درست متوجه شدم. او اسطوره این باشگاه است و حال و هوایی شبیه به فرانچسکو توتی و دنیل ده‌روسی برای رم را دارد. چنین افرادی نه تنها به خاطر چیزهایی که با باشگاه خود دادند بلکه بابت خدمات‌شان به فوتبال ایتالیا دست نیافتنی هستند.

 

من خودم را بسیار با تجربه می‌دانم حتی اگر فقط 30 سال سن داشته باشم و می خواهم آن را به باشگاه منتقل کنم. در کنار بازیکنانی نظیر سیمون کیائر، زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو می توانیم این تجربه را به استعدادهای جوان تر منتقل کنیم. من حالا در فوتبال احساس پختگی می کنم."

 

 

1635958

دیدگاه‌ها