کد خبر : 1775133 | 30 مرداد 1400 ساعت 20:22 | 10.2K بازدید | 2 دیدگاه

سیتی 5 - 0 نوریچ؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه

منچسترسیتی با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با پنج گل نوریچ را مغلوب بکند.

سیتی 5 - 0 نوریچ؛ بازگشت به تنظیمات کارخانه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که در هفته اول لیگ برتر در پایتخت مغلوب تاتنهام شده بود، در دومین هفته عملکرد فوق العاده ای از خود ارائه داده و موفق شدند با نتیجه درخشان 0-5 تیم نوریچ را مغلوب کنند.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت هم به گل اول رسید. حرکت گابریل ژسوس از سمت راست و ارسال او با اشتباه بازیکنان نوریچ همراه شد و در نهایت تیم کرول دروازه خودی را باز کرد تا سیتی با یک گل پیش افتد.

 

1635998

 

1635997

 

حملات سیتی ادامه یافت و این تیم بعد از خلق یکی دو موقعیت به گل دوم هم دست یافت. باز هم گابریل ژسوس از سمت راست با ارسال زمینی خود موقعیت سازی کرد و این بار توپ بعد از برخورد با زانوی جک گریلیش وارد دروازه نوریچ شد.

 

در ادامه و روی ارسال ایلکای گوندوگان از روی یک ضربه ایستگاهی بود که رودری می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند، اما این بار تیم کرول دروازه را نجات داد تا منچسترسیتی با همان برتری با دو گل راهی رختکن شود.

 

در اوایل نیمه دوم گابریل ژسوس با حرکت از سمت راست به داخل محوطه می توانست بازی درخشان خود را با گلزنی تکمیل کند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

1635999

 

اما در دقیقه 64 سیتی به گل سوم هم دست یافت. روی ارسال کرنر توسط گوندوگان، ابتدا ضربه سر آیمریک لاپورت به مدافع نوریچ برخورد کرد و در ادامه خود این بازیکن موفق شد دروازه حریف را باز کند.

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 71 سیتی باز هم موفق به گلزنی شد. فرار گابریل ژسوس با پای دقیق او همراه شد و رحیم استرلنگ به راحتی دروازه خالی را باز کرده و زننده گل چهارم لقب گرفت.

 

1636000

 

در دقیقه 80 راشیکا فرصت داشت یکی از گل های خورده نوریچ را جبران کند، اما ضربه او بعد از حرکت از سمت چپ به عمق از بالای دروازه سیتی به بیرون رفت.

 

اما سیتی در دقیقه 85 به گل پنجم هم دست یافت. روی پاس پشت مدافعان روبن دیاس، ریاض محرز موقعیت گلزنی قرار گرفته و دروازه نوریچ را باز کرد تا در نهابت سیتی در این دیدار جذاب با پنج گل موفق به شکست نوریچ شود.

دیدگاه‌ها