کد خبر : 1775221 | 31 مرداد 1400 ساعت 10:17 | 58.6K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره آرژانتینی در میامی خانه خرید؛

دیوید بکام خریدار بعدی لیونل مسی

دیوید بکام، اسطوره فوتبال و یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی آمریکا، در حال مذاکره با لیونل مسی، فوق ستاره PSG است تا پس از اتمام قرارداد با پاریسی‌ها به لیگ آمریکا نقل مکان کند.

دیوید بکام خریدار بعدی لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی این تابستان با ترک بارسا پس از 21 سال و پیوستن به پاری سن ژرمن با قراردادی دو ساله، جهان فوتبال را تکان داد. اما اکنون به نظر می رسد که اینتر میامی و لیگ آمریکا آخرین صحنه ای باشد که این فوق ستاره آرژانتینی برنده شش توپ طلا پیش از بازنشستگی در سال 2023 روی آن به خیره کردن چشم جهانیان خواهد پرداخت.


دیوید بکام در حال مذاکره با لیونل مسی است تا ستاره آرژانتینی را راضی به پایان دادن دوران بازی خود در اینتر میامی کند.

 

1636145

 

مالک اینتر میامی که قول داده است یک فوق ستاره را به فلوریدای جنوبی ببرد و علاوه بر مسی، کریستیانو رونالدو را نیز در نظر دارد.

مسی پس از خداحافظی اشک‌بار با بارسلونا با قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست.


 

اما Mirror Sport فاش کرده است که چند هفته پیش این مهاجم 34 ساله در میامی در حال خرید 6 آپارتمان لوکس پنت هاوس در شهر بود.

 

به نظر می رسد که او پیش از این با بکام به توافق رسیده و برنامه ریزی برای حرکت بعدی خود، پس از اتمام ماجراجویی اش در پاریس، را آغاز کرده است.

 

1635430

 

و مثل زمانی که بکام با LA Galaxy قرارداد بست، این احتمال وجود دارد که مسی هم پس از بازنشستگی در آینده فرصت خرید یک باشگاه در لیگ آمریکا را به دست بیاورد.

اینتر میامی با هدایت فیل نویل برای رسیدن به پلی آف پایان فصل به مشکل خورده است و بکام مصمم است که نام های بزرگی را برای کمک به تیم خود و تغییر وضعیت آن به میدان بیاورد.

 

1636203

فرزندان بکام علاقه زیادی به مسی دارند و در فینال جام جهانی 2014 با پیراهن آرژانتین مسابقه را تماشا کردند

 

او همچنین وضعیت کریستیانو رونالدو و یونتوس را با دقت زیر نظر دارد.

اما مسی نه تنها در اندیشه های بکام، بلکه در برنامه های سایر مالکان اینتر میامی، به ویژه خورخه ماس، مالک اصلی نیز نقش اول را دارد و هدف اصلی است.

 

او در ماه ژوئن اصرار داشت که "خوش بین" است مسی تمایل خود را برای بازنشستگی در آمریکا پنهان نکرده و قبل از آویختن کفش هایش برای اینتر میامی بازی کند.

 

1636146

 

ماس گفت: "من خوشبین هستم مسی با پیراهن اینتر میامی بازی خواهد کرد زیرا فکر می کنم این میراث بزرگترین بازیکن نسل ما را تکمیل خواهد کرد و با بلندپروازی صاحبان اینتر میامی برای ساختن یک تیم در سطح جهانی هم سو است."

 

ماس اضافه کرد: "من و دیوید واقعاً سخت کار کرده ایم، ما آرزو داریم که بهترین بازیکنان را به اینجا بیاوریم و مسی بهترین بازیکن یک نسل و  احتمالا بهترین بازیکن تمام دوران است."

 

مسی از زمان پیوستن به پاریسی ها در این ماه هنوز برای تیم فرانسوی به میدان نرفته است.

 

فوق ستاره 34 ساله آرژانتینی در تلاش است تا به آمادگی کامل برسد.

 

در غیاب او پاری سن ژرمن لیگ یک را بدون شکست شروع کرد و جمعه شب در یک دیدار پر حادثه و جذاب برست را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد.

 

اولین بازی مسی برای PSG می تواند هفته آینده برابر ریمز رقم بخورد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها