کد خبر : 1775228 | 31 مرداد 1400 ساعت 10:49 | 17.9K بازدید | 6 دیدگاه

توضیح سماک در مورد نیمکت نشینی آزمون

در هفته پنجم لیگ برتر روسیه سردار آزمون در بازی با اوفا از ابتدا در ترکیب زنیت قرار نگرفت و در دقیقه 71 به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد.

توضیح سماک در مورد نیمکت نشینی آزمون

به گزارش "ورزش سه"، این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت تا شمار امتیازات تیم زنیت به عدد 11 برسد و برای اولین بار در 5 هفته اخیر صدرنشینی را از دست داد. سماک سرمربی زنیت که در بازی با لوکوموتیو از سردار آزمون در کنار الکساندر یروخین استفاده کرده بود این بار سردار آزمون را روی نیمکت نشاند و جیوبا آقای گل فصل گذشته لیگ برتر روسیه را در کنار یروخین به میدان فرستاد. طبیعی بود همان طور که خبرنگاران در پایان بازی با لوکوتیو از او درباره غیبت جیوبا در ترکیب تیم سوال کنند این بار هم این پرسش را مطرح کنند چرا سردار آزمون مقابل اوفا روی نیمکت نشست؟

 

سرمربی زنیت در مواجه با این سوال گفت:« پیش از بازی این هفته گفته بودم چون سردار آزمون مشکل داشت و در تمرین‌ها شرکت نکرد حضورش در ترکیب اصلی زیر سوال رفت. به همین دلیل از دقیقه نخست بازی در ترکیب زنیت جای نگرفت.آرتم جیوبا در خط حمله خوب کار کرد و پرتلاش ظاهر شد. بنابراین هیچ گلایه‌ای از او  مطرح نیست. سردار آزمون هم در بازی با اوفا آن مهاجم فعالی که پیش از دیده بودیم نبود.»

 

آنچه که مسلم است الکساندر یروخین مهاجم جوان زنیت تبدیل به مهاجم اصلی تیم شده است و در روزهایی که زنیت با دو مهاجم بازی می کند از بین سردار آزمون و آرتم جیوبا که فصل گذشته زننده 39 گل از 76 گل زنیت در لیگ برتر روسیه بودند یکی باید روی نیمکت بنشیند. در ادامه اگر سردار آزمون راهی تیم جدید نشود و قرارداد خود را با تیم زنیت تمدید نکند شاید نیمکت نشینی های او تداوم داشته باشد.

 

1636157

دیدگاه‌ها