کد خبر : 1775230 | 31 مرداد 1400 ساعت 10:54 | 22.4K بازدید | 2 دیدگاه

بزرگ‌داشت اسطوره‌ها؛

قدردانی سیتی؛ مجسمه کمپانی، سیلوا و آگوئرو در اتحاد

منچسترسیتی قرار است به زودی از مجسمه ونسان کمپانی و داوید سیلوا، اسطوره های این باشگاه، در ورزشگاه اتحاد رونمایی کند و مجسمه سرخیو آگوئرو نیز در راه است.

قدردانی سیتی؛ مجسمه کمپانی، سیلوا و آگوئرو در اتحاد

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود منچسترسیتی پیش از بازی با آرسنال از مجسمه اسطوره های باشگاه ونسان کمپانی و داوید سیلوا در ورزشگاه خود رونمایی خواهد کرد و مجسمه سرخیو آگوئرو نیز در راه است.

 

سیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، روز 28 آگوست در ورزشگاه اتحاد میزبان توپچی ها خواهد بود و به گفته میرر قبل از شروع مسابقه از این مجسمه ها برای هواداران رونمایی خواهد شد.

منچسترسیتی در شبکه های اجتماعی نیز این موضوع را عنوان کرده است.

 

1636160

 

تصور می شود که خلدون المبارک، رییس سیتی، طراح این حرکت باشگاه برای گرامی‌داشت خدمات این اسطوره ها در سیتی بوده است. مجسمه آگوئرو نیز پس از اینکه او در تابستان امسال به صورت رایگان به بارسلونا رفت، سفارش داده شده است.

 

گفته می شود که کمپانی و سیلوا هر دو از این حرکت و قرار گرفتن مجسمه های‌شان در نزدیکی سکوهای شرقی ورزشگاه، بسیار خوشحال شده اند.

 

1636161

 

ونسان کمپانی که در حال حاضر سرمربی اندرلخت است، در دوران حضورش در سیتی، یک رهبر برجسته در داخل و خارج از زمین بود و در قهرمانی این باشگاه در چهار دوره لیگ برتر نقش داشت.

 

داوید سیلوا هنوز در سن 35 سالگی در تیم رئال سوسیداد اسپانیا در لالیگا بازی می کند و در کنار مدافع بلژیکی در تبدیل شدن سیتی به یک ماشین برنده، نقشی حیاتی داشت.

 

1636162

 

این بازیکنان بااستعداد هسته اصلی تیم را تشکیل دادند و سیتی را به باشگاه فوق العاده ای که امروز هست، تبدیل کردند و باشگاه قرار است از زحمات آنها به شکل رسمی قدردانی کرده و آن را برای همیشه جاودانه کند.

 

دیدگاه‌ها