کد خبر : 1775242 | 31 مرداد 1400 ساعت 11:33 | 36K بازدید | 3 دیدگاه

پورحمیدی و رضاوند وارد باشگاه استقلال شدند

حسین پورحمیدی سنگربان فصل گذشته آلومینیوم اراک به همراه آرش رضاوند و همچنین فرهاد و فرزاد مجیدی، وارد محل دفتر باشگاه استقلال شدند.

پورحمیدی و رضاوند وارد باشگاه استقلال شدند

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی و سایر مدیران استقلال، از روز گذشته فعالیت رسمی خود در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده اند. آبی پوشان در گام نخست امیرحسین حسین زاده بازیکن جوان سایپا و زبیر نیک نفس هافبک فصل قبل فولاد را به خدمت گرفتند و مذاکراتی با ارسلان مطهری جهت تمدید قرارداد داشتند که البته ناموفق بود.


صبح امروز نیز مذاکرات آبی پوشان با سایر گزینه های مدنظر و همچنین بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده آغاز شده است. حسین پورحمیدی سنگربان سابق استقلال که فصل گذشته به صورت قرضی به آلومینیوم اراک پیوست و در ادامه نیز با تصمیم احمد مددی با سعید مهری بازیکن تراکتور معاوضه شد، صبح امروز وارد دفتر باشگاه استقلال شد.


پورحمیدی که چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود خواستار بازگشت به استقلال است، ظاهرا برای مشخص شدن تکلیفش راهی دفتر باشگاه شده تا به صورت حضوری با احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان به مذاکره بنشیند.


آرش رضاوند هافبک استقلال نیز که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، به همراه پورحمیدی وارد دفتر باشگاه استقلال شد. مجیدی خواستار حفظ این بازیکن شده و او نیز جهت مذاکره برای تمدید قرارداد به دیدار احمد مددی رفت.


علاوه بر این، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال به همراه برادرش فرزاد مجیدی کمک سرپرست این تیم، وارد ساختمان باشگاه شدند تا با بازیکنان مدنظر خود پای میز مذاکره بنشینند.

دیدگاه‌ها